ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΓΕΛ ΠΡΟΑΣΤΙΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΓΑΛΑΚΤΟΣ ‘ΤΡΙΚΚΗ’ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ

Εικόνα tadmin
Εκτυπώσιμη μορφήΕκτυπώσιμη μορφή

Στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών επισκέψεων που υλοποιούνται στο σχολείο μας κατά το σχολικό έτος 2013-14 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Εργοστάσιο παραγωγής γάλακτος ΄Τρίκκη΄ και στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Τρικάλων, σε σχέση με το μάθημα της Οικονομίας και με το μάθημα της Ελληνικής Γλώσσας.
Η εκπαιδευτική επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στις 13 Μαρτίου 2014 και συμμετείχαν 24 μαθητές της Α΄ τάξης (τμήματα Α1 και Α2) του σχολείου μας και τρεις (3) συνοδοί καθηγητές.
Την Πέμπτη  13 / 03 / 2014 και ώρα 8:30 αναχωρήσαμε από το χώρο του σχολείου για το Εργοστάσιο Γάλακτος ‘Τρίκκη’ στα Τρίκαλα. Με την άφιξη στο Εργοστάσιο, μας υποδέχτηκαν οι υπεύθυνοι της μονάδας.
Ακολούθησε κατατοπιστικότατη ενημέρωση σχετικά με τη συλλογή, την παστερίωση και την τυποποίηση του γάλακτος. Επίσης σχετικά με τις περιοχές προέλευσης αυτού, τον τρόπο παραγωγής του  γάλακτος  μακράς διάρκειας καθώς και για την εξαγωγή φέτας στις ΗΠΑ. Οι μαθητές έκαναν ερωτήσεις για τον τρόπο συντήρησης του γάλακτος στο σπίτι, για την αυστηρή τήρηση της ημερομηνίας λήξης του ή όχι και για τον τρόπο  παραγωγής του σοκολατούχου γάλακτος. Ταυτόχρονα με την ενημέρωση παρακολουθούσαμε τη διαδικασία της τυποποίησης από ψηλά μέσα από ειδική αίθουσα. Στο τέλος της περιήγησης, οι υπεύθυνοι του εργοστασίου πρόσφεραν σοκολατούχο γάλα.
 Μετά τις απαραίτητες φωτογραφίες, συνεχίσαμε για τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Τρικάλων. Εκεί ενημερωθήκαμε από την υπεύθυνη για το ιστορικό, τον τρόπο λειτουργίας και δανεισμού βιβλίων της βιβλιοθήκης. Ξεναγηθήκαμε στους χώρους του ισογείου και του  Α΄ ορόφου, όπου ξεφυλλίσαμε εφημερίδες του 1940 και νεότερες. Στο ισόγειο οι μαθητές ασχολήθηκαν με το διαδραστικό πίνακα και χρησιμοποίησαν το στούντιο ηχογράφησης της βιβλιοθήκης.
Η συνολική αποτίμηση προγράμματος κρίνεται ως απόλυτα θετική, αφού μαθητές και εκπαιδευτικοί αποκομίσαμε σημαντική εμπειρία και γνώσεις. Συνεπώς, πράγματι, το πρόγραμμα είχε μορφωτικό, κοινωνικό και παιδαγωγικό χαρακτήρα. Επετεύχθη  βιωματική μάθηση και σύνδεση των γνωστικών αντικειμένων, της Οικονομίας και της Ελληνικής Γλώσσας με την επίσκεψη μας.
 


 

Βαθμολογήστε το άρθρο: 
Δεν υπάρχουν ακόμα ψήφοι

Μεγέθυνση Κειμένου

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%