ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΣΕΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ


 
Εικόνα tadmin
Εκτυπώσιμη μορφήΕκτυπώσιμη μορφή
Νέα δράση της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος  σε συνεργασία με την ΕΣΕΕ
 «FeelSafe»  στο e-commerce
 
Η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας στο πλαίσιο του πρωτοκόλλου συνεργασίας που έχουν υπογράψει, αναπτύσσουν την καινοτόμο δράση με τίτλο «FeelSafe» στο e-commerce, με στόχο την προφύλαξη του εμπορικού και επιχειρηματικού κόσμου της χώρας αλλά και των καταναλωτών από φαινόμενα διαδικτυακής απάτης.
Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε συνάντηση μεταξύ του Αν. Υπουργού Γιάννη Πανούση, του Διευθυντή της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού εγκλήματος Υποστράτηγου κ. Μάνου Σφακιανάκη του προέδρου της ΕΣΕΕ κ. Βασίλη Κορκίδη και του γενικού γραμματέα    κ. Γιώργου Καρανίκα, ώστε να αναζητηθούν αποτελεσματικοί τρόποι, διάδοσης της εν λόγω δράσης.  Στη συνάντηση αποφασίστηκε η έναρξη επικοινωνιακής καμπάνιας η οποία θα περιλαμβάνει την ανάπτυξη πρωτοποριακής εφαρμογής για iOS & Android με τίτλο “«FeelSafe» στο e-commerce” η οποία θα αποτελέσει βασικό βήμα ενημέρωσης των πολιτών αλλά και των επιχειρήσεων μελών της ΕΣΕΕ.
 Έτσι, στο πλαίσιο λειτουργίας του περιπτέρου της ελληνικής Αστυνομίας στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, θα αναπτυχθεί με πρωτοβουλία της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και σε συνεργασία με την ΕΣΕΕ ειδική καμπάνια με θεματολογία το «Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ασφαλής χρήση του». Η καμπάνια αυτή θα απευθύνεται σε πολίτες, επιχειρηματίες και εργαζόμενους σε επιχειρήσεις σχετικά με την ασφαλή τους πλοήγηση και προσαρμογή στο ηλεκτρονικό εμπόριο και ειδικότερα στη χρήση του πλαστικού χρήματος. Άλλωστε είναι γνωστό ότι από την περίοδο της επιβολής των capital controls, οι χρεωστικές κάρτες που εκδόθηκαν από τις ελληνικές τράπεζες υπολογίζονται σε περίπου ένα εκατομμύριο. Σύμφωνα με υπολογισμούς η Alpha Bank εξέδωσε περίπου 220.000 χρεωστικές κάρτες τον Ιούλιο, περισσότερες από όσες είχε εκδώσει συνολικά το 2014! Η Εθνική Τράπεζα εξέδωσε τις προηγούμενες τέσσερις εβδομάδες περισσότερες από 400.000 χρεωστικές κάρτες. Ενδεικτικό τούτου είναι ότι σύμφωνα με την Visa Europe, ο αριθμός των ενεργών χρεωστικών καρτών Visa στην Ελλάδα υπερδιπλασιάστηκε τον Ιούλιο σε σχέση με τους προηγούμενους μήνες. Μάλιστα τις δυο εβδομάδες που ακολούθησαν την επιβολή των capital controls οι συναλλαγών με κάρτες της ίδια εταιρείας αυξήθηκαν κατά 135%. 
 Για το σκοπό αυτό στην εφαρμογή θα ενσωματωθούν ενημερωτικά αναδυόμενα (pop –up) μηνύματα τα οποία θα λαμβάνουν οι χρήστες που θα έχουν εγκαταστήσει την εφαρμογή, για άμεσους κινδύνους και απειλές σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Με τον τρόπο αυτό θα ενημερώνονται άμεσα και έγκυρα οι χρήστες σχετικά με απάτες της επικαιρότητας, παγίδες ηλεκτρονικού εμπορίου και τρόποι προστασίας επιχειρήσεων. Στόχος θα είναι να θωρακιστεί ο εμπορικός κόσμος αλλά και οι καταναλωτές από παγίδες του διαδικτύου και απατηλή χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών. Στην εφαρμογή θα υπάρχει και ένα διαδραστικό παιχνίδι το οποίο θα ονομαστεί «SafeExpert» και το οποίο θα περιέχει ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Οι χρήστες θα μπορούν μέσα από αυτό το παιχνίδι να δουν αν γνωρίζουν πώς να πλοηγούνται με ασφάλεια και να κάνουν τις ηλεκτρονικές τους αγορές, κυρίως με χρήση καρτών.
 Τέλος, στην εφαρμογή θα υπάρχει online γραμμή καταγγελιών (SOS) μέσω της οποίας άμεσα και σε πραγματικό χρόνο (realtime) θα μπορούν οι πολίτες μέσω μίας καινοτόμου (touchscreencall) διαδικασίας «FeelSafe», να συνδεθούν με ένα Σύγχρονο Κέντρο Διαχείρισης Διαδικτυακών Απειλών (FEELSAFE), που θα έχει έδρα στην Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και στο οποίο εξειδικευμένοι αξιωματικοί της ΔΙ.Δ.Η.Ε θα ενημερώνουν/βοηθούν/χειρίζονται υποθέσεις/απειλές που αντιμετωπίζουν οι πολίτες/επιχειρήσεις σχετικά με το ηλεκτρονικό επιχειρείν άμεσα και έγκυρα.
Το περίπτερο στη ΔΕΘ θα υπάρχει χώρος με πέντε (5) tablets που θα δίνουν την δυνατότητα στους επισκέπτες να πλοηγηθούν στην ανωτέρω εφαρμογή και να εξοικειωθούν με αυτήν. Επίσης θα μπορούν να παίξουν στο «SafeExpert» και να ενημερωθούν για τις ασφαλείς online συναλλαγές και τις τρέχουσες απάτες στο διαδίκτυο. Σημειώνεται ότι μέσα από την επαφή πολίτη – αξιωματικού θα δίνεται η δυνατότητα να λυθούν άμεσα και έγκυρα απορίες των παρευρισκομένων σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο και την ασφαλή χρήση καρτών.
 Έξω από το περίπτερο θα στηθεί οθόνη μεγάλου μεγέθους (videowall) στην οποία θα προβάλλονται τηλεοπτικά σποτ και οπτικοακουστικό υλικό της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος σχετικά με την Ασφαλή Πλοήγηση στο διαδίκτυο, καθώς και εικόνα από το χώρο όπου θα πραγματοποιούνται δεκάλεπτες παρουσιάσεις [δύο (2) ανά ημέρα] από ειδικευμένους αξιωματικούς της Υπηρεσίας όπου και θα υπάρχει διαδραστική επικοινωνία με το κοινό μέσα από ερωταπαντήσεις αναφορικά με το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και την ασφαλή χρήση του.
 Με σκοπό την μεγαλύτερη διάδοση της εφαρμογής θα υπάρχει διαθέσιμη ασύρματη σύνδεση διαδικτύου με τη χρήση της οποίας θα μπορεί το κοινό να «κατεβάζει» την εφαρμογή «FeelSafe» στα κινητά του τηλέφωνα και tablets. Στο τέλος της κάθε ημέρας θα πραγματοποιείται μια κλήρωση των ονομάτων όσων «κατέβασαν» την εφαρμογή για να κερδίσουν ένα (1) δώρο. Κατά τη διάρκεια της ΔΕΘ θα διανέμονται στο χώρο του περιπτέρου και φυλλάδια με συμβουλές για το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και την ασφαλή χρήση του καθώς και για την εφαρμογή  «FeelSafe».
 Η ΕΣΕΕ με την νέα δράση προσπαθεί με κάθε τρόπο να προσφέρει υπηρεσίες στα μέλη της  σε ένα νέο απαιτητικό περιβάλλον χρήσης πλαστικού χρήματος και e-banking που δημιουργείται στις καθημερινές συναλλαγές, ακολουθώντας με απόλυτη ασφάλεια τις εξελίξεις των ηλεκτρονικών πωλήσεων και αγορών. 


 
Βαθμολογήστε το άρθρο: 
Δεν υπάρχουν ακόμα ψήφοι

Μεγέθυνση Κειμένου

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%