ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ


 
Εικόνα tadmin
Εκτυπώσιμη μορφήΕκτυπώσιμη μορφή

Με απόφαση της Διοίκησης του Νοσοκομείου Καρδίτσας, αλλάζει ο τρόπος που θα κλείνονται τα ραντεβού στα Εξωτερικά Ιατρεία του Νοσοκομείου. Στο εξής οι πολίτες θα εξυπηρετούνται άμεσα από υπαλλήλους, χωρίς την οικονομική επιβάρυνση και τις δυσκολίες που είχε η εξυπηρέτηση μέσω της φωνητικής πύλης (γραμμής 1535).

 

Στο εξής για τα πρωινά και απογευματινά εξωτερικά ιατρεία οι πολίτες μπορούν να καλούν (χωρίς χρέωση) στο τηλεφωνικό κέντρο του Νοσοκομείου (2441351555) και ακολουθώντας τις οδηγίες θα κλείνουν άμεσα ραντεβού σε πρωϊνό και απογευματινό ωράριο. Για το σκοπό αυτό στο κλείσιμο των ραντεβού έχουν ενταχθεί και οι υπάλληλοι του τηλεφωνικού κέντρου, οι οποίοι θα εξυπηρετούν τους πολίτες και τις απογευματινές ώρες, καθώς και στο πρωϊνό ωράριο Σαββάτου και Κυριακής. 

 

Αν μετά την επίσκεψη των ασθενών στα εξωτερικά ιατρεία ο θεράπων ιατρός ζητήσει επανεξέταση, το ραντεβού θα κλείνεται άμεσα στο Γραφείο Υποστήριξης του Πολίτη, το οποίο βρίσκεται στην κεντρική είσοδο του Νοσοκομείου ή και τηλεφωνικά καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο του Νοσοκομείου (2441351555), έχοντας το έντυπο επανεξέτασης, το βιβλιάριο υγείας και σε κάθε περίπτωση τον ΑΜΚΑ. 

 

Με την κατάργηση του 1535 υπολογίζεται ότι θα περιοριστεί σημαντικά το κόστος για το Νοσοκομείο και τους πολίτες της Καρδίτσας, οι οποίοι επιβαρύνονταν οικονομικά για κάθε ραντεβού. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι οι πολίτες θα έχουν πλέον την δυνατότητα άμεσης εξυπηρέτησης από υπάλληλο και όχι μέσω της φωνητικής πύλης του ηλεκτρονικού υπολογιστή που δυσκόλευε κυρίως τους ηλικιωμένους ασθενείς.

 

 

 

 

 

 

 

Βαθμολογήστε το άρθρο: 
Δεν υπάρχουν ακόμα ψήφοι

Μεγέθυνση Κειμένου

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%