Νέες ψηφιακές υπηρεσίες παρέχει στα μέλη του το Επιμελητήριο Καρδίτσας

Εικόνα tadmin
Εκτυπώσιμη μορφήΕκτυπώσιμη μορφή
Ένα αναπτυξιακό εργαλείο παρέχει το Επιμελητήριο Καρδίτσας στους επιχειρηματίες του νομού  - μέλη του, αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία και συμμετέχοντας στις CLOUD Υπηρεσίες που υποστηρίζονται από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων (Κ.Ε.Ε.).
Στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησαν σήμερα το μεσημέρι ο Πρόεδρος του ΕΒΕΚ κ. Βύρωνας Παππάς και ο εκπρόσωπος της εταιρίας KNOWLEDGE κ. Παύλος Μεγαλοβασίλης, πλαισιωμένοι από τον Γενικό Γραμματέα του ΕΒΕΚ κ. Αποστόλη Μπράχο και τον Οικονομικό Επόπτη κ. Γιώργο Παπαδημητρίου, αντίστοιχα, παρουσίασαν τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες.
Ο κ. Παππάς εξήγησε πως με τις νέες υπηρεσίες το Portal Επιμελητηρίου Καρδίτσας www.karditsacci.gr του, αποκτά σύγχρονες  υπηρεσίες Ηλεκτρονικών Πωλήσεων στο χώρο του Εμπορίου, του Τουρισμού και της Ηλεκτρονικής Συμβουλευτικής στοχεύοντας στις σημερινές ανάγκες του επιχειρηματία για άμεση πληροφόρηση, προβολή και αύξηση της εξωστρέφειας.
 
Όλες οι Ψηφιακές δράσεις παρέχονται Δωρεάν σε όλα τα μέλη του Επιμελητηρίου και η συμμετοχή δηλώνεται ηλεκτρονικά. Τη δαπάνη, που φτάνει τα 8.000 ευρώ ετησίως, έχει καλύψει το ΕΒΕΚ.
Με τις νέες ψηφιακές δράσεις του Επιμελητηρίου Καρδίτσας οι επιχειρηματίες έχουν τη δυνατότητα, μεταξύ άλλων:
-Να δημιουργήσουν ιστοσελίδα της επιχείρησής τους στον Ηλεκτρονικό Επιχειρηματικό Οδηγό του Επιμελητηρίου Καρδίτσα,
-Να πουλήσουν τα προϊόντα τους On-line (e-shop), μέσω της Ηλεκτρονικής Επιμελητηριακής Αγοράς και της Πανελλαδικής Πύλης www.directmarket.gr
-Να προβληθούν στον Ηλεκτρονικό Τουριστικό Οδηγό του Επιμελητηρίου και να συμμετέχουν σε ένα ενιαίο σύστημα ηλεκτρονικών κρατήσεων μέσα από το www.Filoxeno.com  και την εφαρμογή Bookoncloud.com
-Να θέσουν τα ερωτήματα τους και να λάβουν εξειδικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες για φορολογικά, εργασιακά θέματα (e-consulting).
Κλείνοντας την τοποθέτησή του ο κ. Παππάς κάλεσε όλες τις επιχειρήσεις να γνωρίσουν αυτές τις δυνατότητες, να παραστούν στην Κεντρική Εκδήλωση που θα γίνει αύριο στις 7 μ.μ. στο ΕΒΕΚ και να δηλώσουν συμμετοχή στα Εκπαιδευτικά Σεμινάρια (Workshops).
Από την πλευρά του, ο Εκπρόσωπος της εταιρίας KNOWLEDGE κ. Μεγαλοβασίλης επεσήμανε πως οι νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Επιμελητηρίου Καρδίτσας είναι υπηρεσίες υψηλής τεχνολογίας και ακολουθούν τα πιο σύγχρονα μοντέλα επιχειρηματικότητας στο Διεθνή χώρο.
Οι εφαρμογές αυτές  που προϋποθέτουν ένα ώριμο επιχειρηματικό περιβάλλον και εξωστρεφή φιλοσοφία κινούνται σε τρεις άξονες:
1. Πανελλήνια Ηλεκτρονική Αγορά (www.derectmarket.gr)Οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν:
Α. Πανελλήνια ηλεκτρονική Βιτρίνα
Β. Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
  • . E-SHOP
  • . SOSIAL SHOPING, Προσφορές
 2. Ολοκληρωμένη Τουριστική Πύλη (www.filoxeno.com)Στην πύλη αυτή προβάλλονται οι επιχειρήσεις – μέλη του Επιμελητηρίου που έχουν σχέση με τον τουρισμό
Α. Καταλύματα, Ξενοδοχεία, Ενοικιαζόμενα, Αγροτουρισμός
Β. Μαζική εστίαση
Γ. Ταξιδιωτικά πρακτορεία
Δ. Τοπικά προϊόντα
ΣΤ. Δραστηριότητες, ειδικά σπόρ
Ε. Εκδηλώσεις, Πολιτισμός
Ζ. Διαθέτει ενιαίο και αυτοδιαχειριζόμενο Σύστημα Ηλεκτρονικών Κρατήσεων (on-line booking).

3. ONLINE ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ του επιχειρηματίαΜε την εφαρμογή αυτή παρέχονται εξειδικευμένες υπηρεσίες στήριξης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων που ενημερώνονται και απευθύνουν ερωτήματα μέσω της  ηλεκτρονικής υπηρεσίας online ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ του ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΊΑ. Η πρόσβαση στην υπηρεσία αυτή γίνεται μέσω του portal του Επιμελητηρίου (www.karditsacci.gr) και αφορά:
Α. Φορολογικά θέματα
Β. Λογιστικά θέματα
Γ. Εργασιακά θέματα
Δ. Πληροφορίες για την ίδρυση μια επιχείρησης
Ε. Μεταβίβαση επιχειρήσεων
ΣΤ. Προγράμματα και  πηγές χρηματοδότησης
Άμεσα στο προσεχές διάστημα θα ενεργοποιηθεί η εφαρμογή για όλες τις επιχειρήσεις του Επιμελητηρίου.  

«Καπέλωμα» των λογιστών κατήγγειλε ο κ. Παπαδημητρίου
Να αναφέρουμε πως μετά το πέρας της συνέντευξης τύπου ο κ. Παπαδημητρίου που εκτός από Οικονομικός Επόπτης στο ΕΒΕΚ, είναι και Πρόεδρος του Συλλόγου Φοροτεχνικών του νομού, χαρακτήρισε ως «εγκληματικό» το γεγονός πως μέσω της πύλης παρέχονται συμβουλές στους επιχειρηματίες για φοροτεχνικά ζητήματα.
Υπογράμμισε δε πως «καπελώνει» τους τοπικούς λογιστές και πως ο ίδιος έχει εντοπίσει λανθασμένες απαντήσεις.
Ο κ. Μεγαλοβασίλης διευκρίνισε πως δεν αντικαθίσταται ο λογιστής, καθώς δεν καλύπτει γνωματεύσεις, παρά μόνο δίνει συμβουλές μέσω του Σώματος Ορκωτών Λογιστών, που η εγκυρότητά του δεν μπορεί να αμφισβητηθεί.
 
 
 
Βαθμολογήστε το άρθρο: 
Δεν υπάρχουν ακόμα ψήφοι

Μεγέθυνση Κειμένου

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%