ΤΟΥΟΤΑ ΥΑRIS ΟΠΛΟ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ
Δεν είναι η επίτομη της σχεδίασης στα supermini, αλλά κάθεται σωστά στο μάτι το νέο Yaris. Με μπόλικες διαστάσεις, ισορροπία και αέρα Ευρώπης, προσπερνάς αλλά δεν δυσανασχετείς σε καμία περίπτωση. Η νέα πλατφόρμα του, με αυξημένο μεταξόνιο, έφερε σίγουρα καλύτερη εκμετάλλευση χώρων, στοιχείο που μπαίνει αναμφίβολα στη λίστα με τα θετικά.
Ο χώρος αποσκευών των 286 lt συμπληρώνει τη θετική εικόνα και ενισχύει τα πιστεύω των παραδοσιακών πελατών της Toyota.
Αν έχεις βρεθεί στο εσωτερικό του προηγούμενο Yaris, το πιο κλασσικό σχεδιαστικό αποτύπωμα του νέου, στις περισσότερες των περιπτώσεων φέρνει χαμόγελα στο πρόσωπο. Τα σκληρά πλαστικά στο ταμπλό, χάνουν σε αίσθηση απτής ποιότητας σε σχέση με γερμανικά στρατόπεδα, μεταφέρουν όμως ένα άρωμα σιγουριάς για το πέρασμα του χρόνου και το επερχόμενο μαρτύριο από το ανάγλυφο των ελληνικών δρόμων.
Το κόστος αγοράς του αυτοκινήτου ξεκινάει στην πεντάθυρη εκδοχή του από 15.020 ευρώ στην έκδοση Cool. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει 4 αερόσακους, όλες τις σύγχρονες ηλεκτρικές ευκολίες, κλιματισμό και ηχοσύστημα. Λείπει, όμως, το σύστημα ελέγχου ευστάθειας VSC, το οποίο υπάρχει στην έκδοση Life που κοστίζει 500 ευρώ παραπάνω και διαθέτει και 7 αερόσακους. Θα λέγαμε ότι για όποιον δεν ζητάει απαραίτητα τη χαμηλότερη δυνατή τιμή, αυτή η έκδοση είναι η πιο κατάλληλη στη σημερινή εποχή, γιατί η ασφάλεια που παρέχει το VSC στους ελληνικούς δρόμους είναι πολύ σημαντική.
Ο κινητήρας που κινεί το πετρελαιοκίνητο Yaris είναι ο 1.4 D4D, με ισχύ 90 ίππων, ένας πολύ καλός κινητήρας με έμφαση κυρίως στη ροπή και στη γραμμική λειτουργία, την χαμηλή κατανάλωση και την άνετη οδήγηση από χαμηλά. Σε όλα αυτά βοηθάει η πλήρη υποστήριξη του καλού χειροκίνητου κιβωτίου των 6 σχέσεων, που μοιράζει πολύ καλά τη δύναμη.
Το αυτοκίνητο αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστο, αφού ανεβάζει εύκολα στροφές, έχει δύναμη από χαμηλά, σε παρασύρει σε έναν ζωντανό τρόπο οδήγησης, με μικρό μάλιστα αντίτιμο σε καύσιμο. Αυτό που σε κερδίζει τάχιστα είναι η ικανότητά του στις χαμηλές στροφές, όπου μειώνει πολύ την ανάγκη για αλλαγές ταχυτήτων, κάτι που ειδικά μέσα στην πόλη είναι σημαντικός παράγοντας για την οδηγική άνεση και την αίσθηση εύκολης οδήγησης που τελικά αποκομίζεις εν αφθονία. Συνολικά προσφέρει καλύτερες επιδόσεις και κυρίως ζωντάνια σε σχέση με τον βενζινοκινητήρα των 1,33 λίτρων και το μυστικό είναι η ροπή που προσφέρει ένα πιο ζωηρό τρόπο οδήγησης.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια