Αθλητικά - 2 μήνες 1ημέρα πιο πριν
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ OPEL VIVARO
Υποβλήθηκε στις Τετ, 30/04/2014 - 12:38.
Εκτυπώσιμη μορφή
Σήμερα έγινε η πρώτη δημόσια εμφάνιση του νέου ελαφρού επαγγελματικού οχήματος της Opel στην Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου στο Μπέρμιγχαμ της Αγγλίας (29 Απριλίου - 1 Μαΐου). Πρόκειται για τη νέα γενιά του Vivaro που έκανε το ντεμπούτο της ενώ η μάρκα εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία για να εμφανίσει και το Movano με νέους οικονομικούς κινητήρες.
Η δεύτερη γενιά του Opel Vivaro συνδυάζει τη λειτουργικότητα ελαφρού επαγγελματικού οχήματος και τα πλεονεκτήματα ενός κινητού γραφείου, αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση. Κατασκευάζεται σε πολλές εκδόσεις με αυξημένη ικανότητα μεταφοράς φορτίου και περισσότερους χώρους στην καμπίνα. Προσφέρει προηγμένη τεχνολογία infotainment IntelliLink με πλοήγηση φιλική προς το χρήστη καθώς και στοιχεία εξοπλισμού που εύκολα το μεταμορφώνουν σε κινητό γραφείο. Κάτω από το καπό βρίσκονται νέοι κινητήρες ντίζελ, οι οποίοι μειώνουν την κατανάλωση στα 5,7 λίτρα/100χλμ. και τις εκπομπές CO2 στα 149 γραμ./χλμ. Για το λανσάρισμα του νέου Vivaro, η Opel επένδυσε 95 εκατομμύρια ευρώ στο βρετανικό εργοστάσιό της στο Λούτον αναδιοργανώνοντας το τμήμα επαγγελματικών οχημάτων.
Το Movano υιοθετεί τώρα την προηγμένη τεχνολογία κινητήρων ντίζελ, που μειώνει σημαντικά την κατανάλωση και τους ρύπους, αναφέρεται στην ανακοίνωση. Η γκάμα κινητήρων του Movano περιλαμβάνει τώρα πέντε πετρελαιοκινητήρες, μεταξύ των οποίων δύο νέες μονάδες 2.3 Bi Turbo. Διαθέτοντας δύο υπερσυμπιεστές, αποδίδουν 136 ίππους και ροπή 34 χλγμ.
Επίσης και τα δυο μοντέλα εφοδιάζονται με την αναβαθμισμένη έκδοση του συστήματος Electronic Stability Control (ESC) στάνταρ και μία γκάμα τεχνολογιών που υποστηρίζουν τον οδηγό και κάνουν το ταξίδι ασφαλέστερο. Μεταξύ αυτών είναι Hill Start Assist που διατηρεί την πίεση πέδησης για περίπου δύο δευτερόλεπτα αφού ο οδηγός αφήσει το πεντάλ φρένου, αποτρέποντας έτσι την προς τα πίσω κύλιση του οχήματος κατά την εκκίνηση σε επικλινή επιφάνεια. Το Trailer Stability Program μετρά τις ταλαντώσεις ενός τρέιλερ κατά τη ρυμούλκηση και εάν αυτές φτάσουν σε κρίσιμο επίπεδο, το σύστημα φρενάρει αυτόματα τους σχετικούς τροχούς του αυτοκίνητου, για σταθεροποίηση του τρέιλερ και αποφυγή πιθανού ατυχήματος. Ο βελτιωμένος έλεγχος πρόσφυσης (TC) παρέχει καλύτερη πρόσφυση ανεξάρτητα από την ποιότητα του οδοστρώματος, και αποτρέπει την ολίσθηση των τροχών (σπινάρισμα)
Η δεύτερη γενιά του Opel Vivaro συνδυάζει τη λειτουργικότητα ελαφρού επαγγελματικού οχήματος και τα πλεονεκτήματα ενός κινητού γραφείου, αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση. Κατασκευάζεται σε πολλές εκδόσεις με αυξημένη ικανότητα μεταφοράς φορτίου και περισσότερους χώρους στην καμπίνα. Προσφέρει προηγμένη τεχνολογία infotainment IntelliLink με πλοήγηση φιλική προς το χρήστη καθώς και στοιχεία εξοπλισμού που εύκολα το μεταμορφώνουν σε κινητό γραφείο. Κάτω από το καπό βρίσκονται νέοι κινητήρες ντίζελ, οι οποίοι μειώνουν την κατανάλωση στα 5,7 λίτρα/100χλμ. και τις εκπομπές CO2 στα 149 γραμ./χλμ. Για το λανσάρισμα του νέου Vivaro, η Opel επένδυσε 95 εκατομμύρια ευρώ στο βρετανικό εργοστάσιό της στο Λούτον αναδιοργανώνοντας το τμήμα επαγγελματικών οχημάτων.
Το Movano υιοθετεί τώρα την προηγμένη τεχνολογία κινητήρων ντίζελ, που μειώνει σημαντικά την κατανάλωση και τους ρύπους, αναφέρεται στην ανακοίνωση. Η γκάμα κινητήρων του Movano περιλαμβάνει τώρα πέντε πετρελαιοκινητήρες, μεταξύ των οποίων δύο νέες μονάδες 2.3 Bi Turbo. Διαθέτοντας δύο υπερσυμπιεστές, αποδίδουν 136 ίππους και ροπή 34 χλγμ.
Επίσης και τα δυο μοντέλα εφοδιάζονται με την αναβαθμισμένη έκδοση του συστήματος Electronic Stability Control (ESC) στάνταρ και μία γκάμα τεχνολογιών που υποστηρίζουν τον οδηγό και κάνουν το ταξίδι ασφαλέστερο. Μεταξύ αυτών είναι Hill Start Assist που διατηρεί την πίεση πέδησης για περίπου δύο δευτερόλεπτα αφού ο οδηγός αφήσει το πεντάλ φρένου, αποτρέποντας έτσι την προς τα πίσω κύλιση του οχήματος κατά την εκκίνηση σε επικλινή επιφάνεια. Το Trailer Stability Program μετρά τις ταλαντώσεις ενός τρέιλερ κατά τη ρυμούλκηση και εάν αυτές φτάσουν σε κρίσιμο επίπεδο, το σύστημα φρενάρει αυτόματα τους σχετικούς τροχούς του αυτοκίνητου, για σταθεροποίηση του τρέιλερ και αποφυγή πιθανού ατυχήματος. Ο βελτιωμένος έλεγχος πρόσφυσης (TC) παρέχει καλύτερη πρόσφυση ανεξάρτητα από την ποιότητα του οδοστρώματος, και αποτρέπει την ολίσθηση των τροχών (σπινάρισμα)
Βαθμολογήστε το άρθρο:
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια