Αθλητικά - 2 μήνες 5 ημέρες πιο πριν
ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΛ ΣΟΦΑΔΩΝ
Υποβλήθηκε στις Παρ, 28/03/2014 - 12:49.
Εκτυπώσιμη μορφή
Ο Βουλευτής και π. Υφυπουργός Παιδείας κ. Σπύρος Ταλιαδούρος, με Διάβημα του προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Κ. Αρβανιτόπουλο επανέρχεται στο θέμα της ίδρυσης Ειδικού ΕΠΑΛ στους Σοφάδες Καρδίτσας, ζητώντας την ολοκλήρωση των διαδικασιών ίδρυσης του, προκειμένου οι 8 μαθητές που την τρέχουσα σχολική χρονιά παρέμειναν καθηλωμένοι στο σπίτι, και οι άλλοι 8 που αποφοιτούν φέτος από το Γυμνάσιο να βρουν την πόρτα του σχολείου τους ανοικτή το νέο σχολικό έτος 2014 -2015.
Ειδικότερα, στο Διάβημα του ο κ. Ταλιαδούρος αναφέρει τα εξής:
«Σε συνέχεια της με αριθμ. πρωτ της Βουλής των Ελλήνων 3381/1.11.2013 Ερώτησης μου, με θέμα «Ίδρυση Ειδικού ΕΠΑΛ στους Σοφάδες Καρδίτσας», του με αριθμ. πρωτ. 62883/ΙΗ ΕΞ 55070 εισ απαντητικού σας εγγράφου, και του από 16.9.2013 Υπομνήματος μου στο οποίο σας κοινοποιούσα και το με αριθμ. πρωτ. 372/6.9.2013 Υπόμνημα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων των Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες των Ειδικών Σχολείων ως και Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες του Νομού Καρδίτσας, για την πληρέστερη ενημέρωση σας επανέρχομαι στο σημαντικό αυτό ζήτημα που αφορά στη φοίτηση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του Νομού Καρδίτσας σε Ειδικό Επαγγελματικό Λύκειο (Ειδικό ΕΠΑΛ), εσωκλείοντας το με αριθμ. Πρωτ.599 /5.3.2014 νέο Υπόμνημα του προαναφερομένου Συλλόγου
Καθώς το θέμα της προώθησης της ένταξης των μαθητών με ειδικές ανάγκες στη γενική εκπαίδευση αποτελεί οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς ο νόμος 3699/2008 για την ειδική αγωγή, καθιστά υπεύθυνη την πολιτεία στην παροχή δημόσιας, δωρεάν και υποχρεωτικής εκπαίδευση στα παιδιά με αναπηρία και καθώς το δικαίωμα στην ειδική εκπαίδευση είναι ζωτικής σημασίας για τους μαθητές με αναπηρία παρακαλώ πολύ όπως μεριμνήσετε οι 16 μαθητές με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του Νομού Καρδίτσας να βρουν την πόρτα του σχολείου τους ανοικτή το νέο σχολικό έτος 2014 -2015.
Επισημαίνω ότι οι 8 μαθητές από αυτούς την τρέχουσα σχολική χρονιά παρέμειναν καθηλωμένοι στο σπίτι, γεγονός που ενδυνάμωσε το αίσθημα περιθωριοποίησης και αποκλεισμού τους αφού το σχολικό περιβάλλον λειτουργεί ως κοινωνικό σύνολο και ενισχύει την ψυχολογική ισορροπία των ατόμων.»
Ειδικότερα, στο Διάβημα του ο κ. Ταλιαδούρος αναφέρει τα εξής:
«Σε συνέχεια της με αριθμ. πρωτ της Βουλής των Ελλήνων 3381/1.11.2013 Ερώτησης μου, με θέμα «Ίδρυση Ειδικού ΕΠΑΛ στους Σοφάδες Καρδίτσας», του με αριθμ. πρωτ. 62883/ΙΗ ΕΞ 55070 εισ απαντητικού σας εγγράφου, και του από 16.9.2013 Υπομνήματος μου στο οποίο σας κοινοποιούσα και το με αριθμ. πρωτ. 372/6.9.2013 Υπόμνημα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων των Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες των Ειδικών Σχολείων ως και Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες του Νομού Καρδίτσας, για την πληρέστερη ενημέρωση σας επανέρχομαι στο σημαντικό αυτό ζήτημα που αφορά στη φοίτηση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του Νομού Καρδίτσας σε Ειδικό Επαγγελματικό Λύκειο (Ειδικό ΕΠΑΛ), εσωκλείοντας το με αριθμ. Πρωτ.599 /5.3.2014 νέο Υπόμνημα του προαναφερομένου Συλλόγου
Καθώς το θέμα της προώθησης της ένταξης των μαθητών με ειδικές ανάγκες στη γενική εκπαίδευση αποτελεί οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς ο νόμος 3699/2008 για την ειδική αγωγή, καθιστά υπεύθυνη την πολιτεία στην παροχή δημόσιας, δωρεάν και υποχρεωτικής εκπαίδευση στα παιδιά με αναπηρία και καθώς το δικαίωμα στην ειδική εκπαίδευση είναι ζωτικής σημασίας για τους μαθητές με αναπηρία παρακαλώ πολύ όπως μεριμνήσετε οι 16 μαθητές με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του Νομού Καρδίτσας να βρουν την πόρτα του σχολείου τους ανοικτή το νέο σχολικό έτος 2014 -2015.
Επισημαίνω ότι οι 8 μαθητές από αυτούς την τρέχουσα σχολική χρονιά παρέμειναν καθηλωμένοι στο σπίτι, γεγονός που ενδυνάμωσε το αίσθημα περιθωριοποίησης και αποκλεισμού τους αφού το σχολικό περιβάλλον λειτουργεί ως κοινωνικό σύνολο και ενισχύει την ψυχολογική ισορροπία των ατόμων.»
Βαθμολογήστε το άρθρο:
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια