ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΜΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ Η ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ
![Εικόνα tadmin Εικόνα tadmin](https://secure.gravatar.com/avatar/a8eae080cb85d86c53bbe9b01b25eff9.jpg?d=https%3A//karditsaportal.gr/sites/all/modules/gravatar/avatar.png&s=100&r=G)
![Εκτυπώσιμη μορφή Εκτυπώσιμη μορφή](https://karditsaportal.gr/sites/all/modules/print/icons/print_icon.png)
![](https://karditsaportal.gr/sites/default/files/styles/article_image_full_node/public/field/image/EXOFILODIMOTIKO.jpg?itok=f97HcV7w)
Έντονες ηταν οι αντιδράσεις για το μέτρο ελεγχόμενης στάθμευσης από το σύνολο της αντιπολίτευσης στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Χρειάστηκαν δυο ψηφοφορίες για να συζητηθεί το θέμα. Η πρώτη ειχε το χαρακτήρα της αναβολής αφού η αντιπολίτευση ζήτησε να αναβληθεί το θέμα και να συζητηθεί στην βάση ενός συγκροτημένου σχεδίου που να εμπεριέχει και την συγκροτημένη κυκλοφοριακή μελέτη,
Το θέμα συζητήθηκε μιας και στην εισήγηση του ο Δήμαρχος δήλωσε ότι οι αναβολές βλάπτουν την πολιτική πρόθεσης, ώστε να υπάρχει ουσιαστική παρέμβαση και να περάσει επιτέλους η νοοτροπία του εύρυθμου κέντρου.
Η πρόταση στηρίχτηκε σε με μελέτη του Μετσόβιου Πολυτεχνείου και στην παλαιοτερη ρύθμιση της ελεγχόμενης ζώνης στάθμευσης ,μειωμένη όμως κατά 60% στους χώρους ελεγχόμενης στάθμευσης.
Ακολούθησαν οι τοποθετήσεις όλων των παρατάξεων
Η ΝΕΑ ΖΩΝΗ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Κώστας Παπαλός Να υπάρξει ελεγχόμενη στάθμευση αλλά σύμφωνα με τις ανάγκες και κατά περιπτώσεις.
Ο πρώην δήμαρχος κατέθεσε πρόταση ώστε να υπάρξει μια νέα κυκλοφοριακή μελέτη με τις ανάγκες που έχουν δημιουργηθεί και από τις παρεμβάσεις και από τις ανάγκες που έχουν δημιουργηθεί εκ νέου στον διευρυμένο δήμο, αλλά και φυσικά στις πολλές καταργήσεις υπηρεσιών από όμορους δήμους οπως, παιδείας. Υγείας. και οικονομικών και έχουν μεταφερθεί σαν όγκος στο κέντρο της πόλης.
Ο Κώστας Παπαλός τόνισε ότι το μέτρο αδικεί τον εργαζόμενο, επαγγελματίες που έχουν πραγματική ανάγκη χρήσης αυτοκίνητου και επίσης αδικεί τους μονίμους κατοίκους του κέντρου.
Έφερε δε συνοπτικά παραδείγματα ώστε πρώτα από όλα να χαρακτηριστεί ως κέντρο από την κυκλοφοριακή μελέτη το κέντρο της πόλης, συνέδεσε το μέτρο της ελεγχόμενης με το κυκλοφοριακό, και κατέθεσε προτάσεις χρήσεις εισόδου στο κέντρου-επαγγελματικης δραστηριότητας αλλα και επιβράβευσης για ολιγόωρης χρήσης των χώρων στάθμευσης.
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Βάϊος Βαρελάς ο οποίος πρόσθεσε και το πρόβλημα που δημιουργούν χρήσεις μεγάλων οικοδομικών συγκροτημάτων που είτε διαθέτουν χώρους παρκινγκ είτε κάνουν χρήση τους κοινοχρήστους δρόμους
.
Τόνισε ότι και αυτή η αδικία που θα προκύψει σε δημότες και επαγγελματίες πρέπει να συμπεριληφθεί μεσα σε έναν συγκροτημένο κυκλοφοριακό σχέδιο.
Στην ίδια διαπίστωση όλοι οι δημοτικοί, δηλαδη ότι μέχρι στιγμής το πειραματικό μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης που εφαρμόζετε ως σήμερα εχει αποτύχει και ζητούν να υπάρξει κατανόηση χωρίς να υπάρχει ένοχη τρανταχτές παραβάσεις.
Οι τιμές της ελεγχόμενης στάθμευσης κινούνται στο ποσό των 60 λεπτών και υπάρχει κλίμακα μείωσης σε ειδικές περιπτώσεις.
Το δημοτικό συμβούλιο απασχόλησε οι οικονομική κατάσταση του Δήμου Καρδίτσας, μιας και πολλές ερωτήσεις όπως τόνισε ο δήμαρχος άπτονται στην οικονομική κατάσταση του Δήμου
Τέλος στην αρχή του δημοτικού συμβουλιου και σε ότι αφόρα το υδροηλεκτρικό μ ικρης κλίμακας που κατασκευάζετε στον Άσπρο ποταμό καταγράφηκε η αντίδραση των κατοίκων του Καροπλεσίου, ενώ μετά από έντονη συζήτηση ο Δήμαρχος διαβεβαίωσε τους κατοίκους ότι θα τηρηθούν οι κανόνες δόμησης και εργολαβίας των αρμόδιων υπηρεσιών
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια