Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΠΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ.ΕΡΓΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΝ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗΣ

Μήνυμα σφάλματος

  • Deprecated function: Function create_function() is deprecated στην geo_filter_obfuscate() (γραμμή 149 του /var/www/vhosts/karditsaportal.gr/httpdocs/sites/all/modules/geo_filter/geo_filter.module).
  • Deprecated function: Function create_function() is deprecated στην geo_filter_obfuscate() (γραμμή 149 του /var/www/vhosts/karditsaportal.gr/httpdocs/sites/all/modules/geo_filter/geo_filter.module).
  • Deprecated function: Function create_function() is deprecated στην geo_filter_obfuscate() (γραμμή 149 του /var/www/vhosts/karditsaportal.gr/httpdocs/sites/all/modules/geo_filter/geo_filter.module).
  • Deprecated function: Function create_function() is deprecated στην geo_filter_obfuscate() (γραμμή 149 του /var/www/vhosts/karditsaportal.gr/httpdocs/sites/all/modules/geo_filter/geo_filter.module).
  • Deprecated function: Function create_function() is deprecated στην geo_filter_obfuscate() (γραμμή 149 του /var/www/vhosts/karditsaportal.gr/httpdocs/sites/all/modules/geo_filter/geo_filter.module).
  • Deprecated function: Function create_function() is deprecated στην geo_filter_obfuscate() (γραμμή 149 του /var/www/vhosts/karditsaportal.gr/httpdocs/sites/all/modules/geo_filter/geo_filter.module).
  • Deprecated function: Function create_function() is deprecated στην geo_filter_obfuscate() (γραμμή 149 του /var/www/vhosts/karditsaportal.gr/httpdocs/sites/all/modules/geo_filter/geo_filter.module).
  • Deprecated function: Function create_function() is deprecated στην geo_filter_obfuscate() (γραμμή 149 του /var/www/vhosts/karditsaportal.gr/httpdocs/sites/all/modules/geo_filter/geo_filter.module).
  • Deprecated function: Function create_function() is deprecated στην geo_filter_obfuscate() (γραμμή 149 του /var/www/vhosts/karditsaportal.gr/httpdocs/sites/all/modules/geo_filter/geo_filter.module).
  • Deprecated function: Function create_function() is deprecated στην geo_filter_obfuscate() (γραμμή 149 του /var/www/vhosts/karditsaportal.gr/httpdocs/sites/all/modules/geo_filter/geo_filter.module).
  • Deprecated function: Function create_function() is deprecated στην geo_filter_obfuscate() (γραμμή 149 του /var/www/vhosts/karditsaportal.gr/httpdocs/sites/all/modules/geo_filter/geo_filter.module).
  • Deprecated function: Function create_function() is deprecated στην geo_filter_obfuscate() (γραμμή 149 του /var/www/vhosts/karditsaportal.gr/httpdocs/sites/all/modules/geo_filter/geo_filter.module).
  • Deprecated function: Function create_function() is deprecated στην geo_filter_obfuscate() (γραμμή 149 του /var/www/vhosts/karditsaportal.gr/httpdocs/sites/all/modules/geo_filter/geo_filter.module).
  • Deprecated function: Function create_function() is deprecated στην geo_filter_obfuscate() (γραμμή 149 του /var/www/vhosts/karditsaportal.gr/httpdocs/sites/all/modules/geo_filter/geo_filter.module).
  • Deprecated function: Function create_function() is deprecated στην geo_filter_obfuscate() (γραμμή 149 του /var/www/vhosts/karditsaportal.gr/httpdocs/sites/all/modules/geo_filter/geo_filter.module).
  • Deprecated function: Function create_function() is deprecated στην geo_filter_obfuscate() (γραμμή 149 του /var/www/vhosts/karditsaportal.gr/httpdocs/sites/all/modules/geo_filter/geo_filter.module).
  • Deprecated function: Function create_function() is deprecated στην geo_filter_obfuscate() (γραμμή 149 του /var/www/vhosts/karditsaportal.gr/httpdocs/sites/all/modules/geo_filter/geo_filter.module).
  • Deprecated function: Function create_function() is deprecated στην geo_filter_obfuscate() (γραμμή 149 του /var/www/vhosts/karditsaportal.gr/httpdocs/sites/all/modules/geo_filter/geo_filter.module).
  • Deprecated function: Function create_function() is deprecated στην geo_filter_obfuscate() (γραμμή 149 του /var/www/vhosts/karditsaportal.gr/httpdocs/sites/all/modules/geo_filter/geo_filter.module).
  • Deprecated function: Function create_function() is deprecated στην geo_filter_obfuscate() (γραμμή 149 του /var/www/vhosts/karditsaportal.gr/httpdocs/sites/all/modules/geo_filter/geo_filter.module).
  • Deprecated function: Function create_function() is deprecated στην geo_filter_obfuscate() (γραμμή 149 του /var/www/vhosts/karditsaportal.gr/httpdocs/sites/all/modules/geo_filter/geo_filter.module).
  • Deprecated function: Function create_function() is deprecated στην geo_filter_obfuscate() (γραμμή 149 του /var/www/vhosts/karditsaportal.gr/httpdocs/sites/all/modules/geo_filter/geo_filter.module).
 
Εικόνα tadmin
Εκτυπώσιμη μορφήΕκτυπώσιμη μορφή

Το δημοτικό συμβούλιο άρχισε με ερωτήσεις δημοτικών συμβούλων και προβλήματα που πηγάζουν από την προβληματική χρηματοδότηση του ΕΣΠΑ
Ερώτηση κατατέθηκε για την εικόνα που παρουσιάζει το Δημοτικό Στάδιο από τον Βάϊο Βαρελα.
Το έργο εχει χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ που εχει προβλήματα στην ροη από την επιβολή κεφαλαιακών ελέγχων απάντησε ο Δήμαρχος Καρδίτσας ωστόσο υπάρχει, μετα την επίτευξη της συμφωνίας, μια ροη χρηματοδότησης για την επανεκκίνηση τέτοιων έργων προβληματική μεν ακόμα αλλά ηδη αρχίζουν να πιστώνονται ποσά που αφορούν εκτελεσθέντες εργασίες

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ.
Η εγκατάλειψη του έργου τόνισε δημιούργησε και προβλήματα από τα οικοδομικά υλικά με συνέπεια την άσχημη εικόνα και ο Δήμος Καρδίτσας προσπαθεί να αντεπεξέλθει σε ένα μεγάλο σύνολο προβλημάτων που έχουν δημιουργήσει η ‘’χρεώσεις’’ τέτοιων συνεπειών στους ΟΤΑ
Ο Φώτης Αλεξάκος δήλωσε οτι είναι σε διαρκή επαφή με τις οικονομικές αρχές για όλα τα έργα των ΟΤΑ που υποφέρουν από τις πρόσφατες οικονομικές εξελίξεις και αρχίζει να διαφαίνεται μια σχετική κίνηση ανάκαμψης στην χρηματοδότηση τους
Μάλιστα το ποσό των 30 χιλιάδων ευρώ για το έργο του Σταδίου στις επόμενες μέρες θα πιστωθεί ώστε να αρχίσουν πάλι τα έργα ανάπλασης
ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ΤΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΤΗΣ ΔΕΥΑΚ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
Σε ερώτηση του δημοτικού Συμβούλου Ηλία Χαντζή  που αφόρα την αρχική δέσμευση του Δημαρχου για εξορθολογισμό κόστους υπηρεσιών του δήμου που προέρχονται από εξοδα ενοικίων υπηρεσιών όπως της ΔΕΥΑΚ κλπ ο Δήμαρχος δήλωσε
Ότι βρίσκετε σε επαφή με τον ιδιοκτήτη του κτιρίου της ΔΕΥΑΚ για την μείωση του ενοικίου και ότι η πρόταση του ιδιοκτήτη δεν ικανοποιεί την Οικονομική υπηρεσία και στο επόμενο διάστημα θα έχουμε τις σχετικές εξελίξεις.
Οι απλήρωτοι εργαζόμενοι καταργημένων οργανισμών πάλι  μετά από ερώτηση απασχόλησε ΔΣ ενώ  η συγκεχυμένη  οικονομική κατάσταση δεν δίνει σαφείς απαντήσεις.
Τα θέματα πέρασαν στην ημερησία διάταξη με το μεγάλο θέμα της
Οργανισμού εσωτερικής υπηρεσίας του Δήμου Καρδίτσας
Το θέμα εισηγήθηκε ο Αντιδήμαρχος Γιάννης Γεννάδιος
Εισήγηση σχετικά με τον ΟΕΥ Δήμου Καρδίτσας
Ο υφιστάμενος ΟΕΥ ενώ αποτέλεσε μια αξιόλογη εργασία η οποία εγκρίθηκε και εφαρμόστηκε από τη διοίκηση του Δήμου Καρδίτσας το 2011, εκτιμούμε ότι δε μπορεί να συνεχίσει να αποτελεί το πλάνο του σημερινού Δήμου καθώς τα δεδομένα μεγέθη έχουν αλλάξει σημαντικά τα τελευταία χρόνια.
Το 2011 υιοθετήθηκε από πλευράς της διοίκησης ως στρατηγική επιλογή η εφαρμογή ενός προτύπου ΟΕΥ παρόμοιου με τα πρότυπα των γειτονικών Δήμων πρωτευουσών νομών της Θεσσαλίας καθώς ο τότε αριθμός των υπαλλήλων το επέτρεπε. Έτσι, ο ΟΕΥ που σχεδιάστηκε το 2011 περιλαμβάνει 12 Διευθύνσεις και 64 Τμήματα, προσπαθώντας να ανταποκριθεί στις απίστευτα πολλές αρμοδιότητες που ο νόμος του Καλλικράτη επιφύλασσε για τους Δήμους.
Κατά την ψήφιση του ισχύοντος ΟΕΥ, το 2011, οι υπάλληλοι του Δήμου Καρδίτσας ανέρχονταν στους 559 ενώ σήμερα είναι 382. Η μείωση αυτή είναι τεράστια και έχει καταστήσει μη λειτουργικό τον υφιστάμενο ΟΕΥ. Ορισμένα από τα 64 Τμήματα σήμερα δεν έχουν ούτε έναν υπάλληλο, επομένως είναι αδύνατο να λειτουργήσουν.  Αντιμετωπίζουμε επομένως αρκετά νεκρά Τμήματα, πολλά Τμήματα εξαιρετικά αποδυναμωμένα, κατακερματισμό των λειτουργιών και διάχυσης της ευθύνης και διασπορά ομοειδών αντικειμένων σε διαφορετικές οργανικές μονάδες.
Η υπερβολική συρρίκνωση του προσωπικού στο Δήμο Καρδίτσας οδήγησε στην ανάγκη εξέτασης συγχώνευσης ορισμένων οργανικών μονάδων και επομένως της τροποποίησης του ΟΕΥ, με σκοπό την αποτελεσματικότερη διαχείριση και λειτουργία των υπηρεσιών του δήμου. Σημειώνουμε ότι παρά τη μείωση του προσωπικού, νέες αρμοδιότητες συνεχώς περιέρχονται στους δήμους από την κεντρική διοίκηση, ενώ πολλές αρμοδιότητες που έχει ο δήμος μας όπως η κοινωνική πολιτική και η πολεοδομία, βάσει του Καλλικράτη, υπερβαίνουν τα όρια του δήμου και εκτείνονται σε ολόκληρη την Περιφερειακή Ενότητα.
Ως εκ τούτου αντιμετωπίζουμε ως Δήμος Καρδίτσας την οξύμωρη κατάσταση της αύξησης των αρμοδιοτήτων που συνοδεύεται από μείωση του προσωπικού. Οι υπάλληλοι λιγοστεύουν και οι απαιτήσεις αυξάνονται. Η διεύρυνση του αντικειμένου των τμημάτων και των υπαλλήλων δεν αποτελεί ανάγκη αλλά τη φυσική εξέλιξη των πραγμάτων.
Ο ΟΕΥ που προτείνουμε σήμερα είναι πολύ πιο λειτουργικός καθώς συνδέει ευθέως τις αρμοδιότητες του Δήμου με τις δυνατότητες του υπάρχοντος ανθρώπινου δυναμικού. Αποτελεί το αποτέλεσμα μιας σοβαρής προσπάθειας όλων των εμπλεκομένων στελεχών και φορέων του δήμου μας. Στις 26 Σεπτεμβρίου του 2014 πραγματοποιήθηκε η εναρκτήρια σύσκεψη των διευθυντών με αντικείμενο την τροποποίηση του Οργανισμού. Άμεσα συστάθηκε ομάδα εργασίας η οποία προχώρησε σε πλήθος συναντήσεων με τα στελέχη της διοίκησης ώστε να καταλήξει σε ένα εξαιρετικά επιμελημένο προσχέδιο τροποποίησης του ΟΕΥ, μια επιστημονική εργασία η οποία εξετάζει τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της υφιστάμενης κατάστασης αλλά και δυο εναλλακτικών σεναρίων. Η καταγραφή των σχετικών δεδομένων και απόψεων της κάθε διεύθυνσης του δήμου ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2014, αποτέλεσε τη βάση της συνεδρίασης της ομάδας εργασίας τον Ιανουάριο του 2015 και ανατροφοδοτήθηκε από τις τελικές συναντήσεις ομάδας και διευθυντών κατά τους μήνες Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2015.
Ως διοίκηση, παραλαμβάνοντας το προσχέδιο της ομάδας εργασίας και το αποτέλεσμα της διαβούλευσης των αιρετών εκπροσώπων των παρατάξεων προχωρήσαμε στη σύνταξη του ΟΕΥ ο οποίος καταλήγει σε 9 Διευθύνσεις έναντι των 12 που υπήρχαν και  σε 37 Τμήματα έναντι των 64 υφιστάμενων. Η μείωση αυτή είναι αρκετή ώστε να οδηγήσει σε Τμήματα με αντικείμενο που μπορεί να εξυπηρετηθεί από τη στελέχωσή τους και όχι σε κενά Τμήματα με αρμοδιότητες που απλώς θα αναγράφονταν σε ένα χαρτί.
Οφείλω εδώ να σημειώσω ότι από την πλευρά των παρατάξεων της αντιπολίτευσης υπήρξε προβληματισμός καθώς επίκειται αλλαγή της νομοθεσίας τόσο σε διατάξεις του κώδικα κατάστασης των υπαλλήλων όσο και σε διατάξεις του Καλλικράτη.
Θεωρώντας όμως ότι η ανάπτυξη της διοικητικής ικανότητας των δομών ενός Δήμου εκφράζεται εν πολλοίς από το βαθμό ολοκλήρωσης (συνοχής, συντονισμού) που παρουσιάζουν οι δομές μεταξύ τους αλλά και με το περιβάλλον τους, από την ικανότητα διαρκούς μάθησης των δομών καθώς και από τη βιωσιμότητά τους για μακρόχρονο ορίζοντα, προχωρήσαμε στη σύνταξη του Οργανογράμματος.
Με την παρουσίαση ενός σφιχτότερου Οργανογράμματος αποσκοπούμε ως διοίκηση σε αμεσότερο έλεγχο των εργασιών, μικρότερη περιχαράκωση αρμοδιοτήτων, μεγαλύτερη ευελιξία και ενεργότερη εμπλοκή των οργανικών μονάδων για την επίτευξη των στόχων που θέτουν οι τοπικές κοινωνίες και η διοίκηση. Βαρύτητα δόθηκε όπως προειπωθηκε στην αύξηση του βαθμού συνεργασίας και συντονισμού μεταξύ των εσωτερικών υπηρεσιών, μεταξύ των υπηρεσιών και των πολιτικών οργάνων και μεταξύ του δήμου και των εποπτευόμενων φορέων του.
Την ομάδα εργασίας αποτέλεσαν οι εξής υπάλληλοι:

  • Βάιος Ανυφαντής, προϊστάμενος της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Πληροφορικής και Διαφάνειας.
  • Ευαγγελία Τσίβου, προϊσταμένη της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών.
  • Γεώργιος Αγγέλου, προϊστάμενο; της Διεύθυνσης Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Πρασίνου.
  • Βασίλειος Βασίλογλου, Αν. προϊστάμενος του Τμήματος Υδραυλικών, Εγγειοβελτιωτικών και Περιβαλλοντικών Έργων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών.
  • Μαρία Κωστάμη, υπάλληλος ΠΕ Διοικητικών.
  • Μαρίνα Σκόνδρα, υπάλληλος ΠΕ Γεωπόνων.
Οι ευχαριστίες μας στην ομάδα εργασίας είναι εκ των ων ουκ άνευ.   

ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Ο.Τ.Α. Ν. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ Ο.Ε.Υ. ΔΗΜΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

Ο Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας (Ο.Ε.Υ.) του Δήμου Καρδίτσας που υπάρχει μέχρι σήμερα έγινε το 2011. Έγινε τότε γιατί είχαμε την μεταρρύθμιση στη Τ.Α. που άρχισε να έχει εφαρμογή με την ψήφιση από την βουλή του νόμου 3852/2010 (Καλλικράτη).

Η ανάδειξη τότε των νέων Δήμων του προγράμματος «Καλλικράτης» σε αναπτυξιακούς φορείς και αποτελεσματικούς φορείς παροχής τοπικών δημόσιων υπηρεσιών, προϋπόθετε  την - με επιστημονικό τρόπο - αντιμετώπιση των προβλημάτων εσωτερικής οργάνωσης και λειτουργίας τους.

Για την δημιουργία των Ο.Ε.Υ. υπήρχαν οδηγίες από το Υπουργείο Εσωτερικών και σε συνεργασία με την ΕΕΤΑΑ και την ΚΕΔΕ έγιναν τα πρότυπα σχέδια των Ο.Ε.Υ. που κάλυπταν όλους τους Δήμους της χώρας.

Η ΕΕΤΑΑ είχε αναλάβει τη σύνταξη προτύπων για την υποστήριξη όλων των νέων Δήμων στη σύνταξη του Οργανισμού Εσωτερικών Υπηρεσιών τους (ΟΕΥ), που σύμφωνα με το Ν.3852/10 ήταν υποχρεωμένοι να είχαν καταρτίσει το πρώτο εξάμηνο του 2011.

Με την εφαρμογή του νόμου του Καλλικράτη είχαμε μεταφορά πολλών αρμοδιοτήτων από τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση στους Δήμους (ΤΥΔΚ – ΠΡΟΝΟΙΑ).

Τα κύρια ζητήματα στην σύνταξη του ΟΕΥ των μεγαλύτερων πληθυσμιακά δήμων ήταν: α) η οργάνωση νέων υπηρεσιών για τις μεταφερόμενες από τη ΝΑ αρμοδιότητες, β) η αποκέντρωση ορισμένων δημοτικών υπηρεσιών για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη και γ) η οργάνωση της παροχής διοικητικής υποστήριξης σε μικρότερους δήμους.

Ο Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Καρδίτσας έγινε στα πρότυπα ενός αστικού Δήμου μέχρι 60.000 κατοίκων και πρωτεύουσα Νομού, σχεδιασμένος έτσι για να καλύπτει τις ανάγκες που προέκυψαν από την εφαρμογή των αρμοδιοτήτων που προέβλεπε ο ν. 3852/2010 με το υπάρχον προσωπικό που υπήρχε τότε και ήταν περίπου 600 εργαζόμενοι.

Ο ΟΕΥ που ψηφίστηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο το 2011 περιελάμβανε όλες τις αρμοδιότητες που προβλέπονται για τους Δήμους με βάση τις διατάξεις της νομοθεσίας.

Σήμερα μετά από 4 χρόνια η Δημοτική Αρχή φέρνει στο Δημοτικό Συμβούλιο προς ψήφιση τον νέο ΟΕΥ προσαρμοσμένο στην υφιστάμενη κατάσταση που υπάρχει στο Δήμο.

Για να γίνει ένας νέος ΟΕΥ τροποποιημένος σε σχέση με τον υπάρχον ΟΕΥ πρέπει κατά τη γνώμη μας να υπάρχουν οι εξής προϋποθέσεις: α) Μεταφορά μιας ολόκληρης δομής στο Δήμο (ΔΟΠΑΚ) και άσκηση των αρμοδιοτήτων της δομής από το Δήμο με ταυτόχρονη μεταφορά του προσωπικού στο Δήμο. Β) Μεταφορά νέων αρμοδιοτήτων που πρέπει να υλοποιηθούν από νέες ειδικότητες. Γ) Νομοθετική πρωτοβουλία από την κυβέρνηση για νέα μεταρρύθμιση στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και πρέπει οι Δήμοι να προσαρμόσουν τους ΟΕΥ στα νέα δεδομένα που θα προκύψουν.

Σήμερα καμία από τις παραπάνω προϋποθέσεις δεν υπάρχει έτσι ώστε να υπάρχει άμεση ανάγκη για τροποποίηση του ΟΕΥ. Τι υπάρχει όμως; Υπάρχει η υφιστάμενη κατάσταση στο Δήμο που από το 2011 μέχρι σήμερα έχει μειωθεί το προσωπικό κατά πολύ με αποτέλεσμα να υπηρετούν στον Δήμο περίπου 380 άτομα.

Υπάρχει η άσκηση της κυβερνητικής πολιτικής με την εφαρμογή των μνημονίων με μεγάλες συνέπειες στους εργαζόμενους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Έχουμε μείωση των εργαζομένων λόγω συνταξιοδότησης και μετατάξεων χωρίς την αναπλήρωση αυτών ούτε στις  ανταποδοτικές υπηρεσίες, δεν εφαρμόζεται ούτε το 5 προς 1 (πέντε φεύγουν ,ένας έρχεται). Κατά συνέπεια οι εναπομείναντες εργαζόμενοι να σηκώνουν όλο το βάρος του έργου τους στα πλαίσια άσκησης των καθηκόντων τους.     

Μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει καμία αξιολόγηση στις δομές και στις υπηρεσίες των Δήμων.

Έχουμε την απαγόρευση των προσλήψεων με ταυτόχρονη κατάργηση των κενών οργανικών θέσεων με συνέπεια την αποδόμηση των υπηρεσιών των Δήμων έτσι ώστε πολλοί Δήμοι να μην μπορούν να ανταποκριθούν στην πλήρη άσκηση των αρμοδιοτήτων τους.

Αυτή η πολιτική δεν εφαρμόζεται τυχαία έχει σαν στόχο την απαξίωση των υπηρεσιών του Δήμου με τελικό σκοπό την ιδιωτικοποίηση τους.

Εμείς πιστεύουμε πως ένας σύγχρονος Δήμος, οφείλει να εντάσσει στις καθημερινές του λειτουργίες, το σχεδιασμό και την εφαρμογή των απαιτούμενων διαδικασιών, που στοχεύουν στη συνεχή βελτίωση της λειτουργίας του, καθώς και την αποτελεσματικότερη ικανοποίηση των αναγκών των πολιτών, με γνώμονα τη βελτίωση της καθημερινότητάς τους.

Η Τοπική Αυτοδιοίκηση του μέλλοντος πρέπει να χαρακτηρίζεται από διαφανείς και καινοτόμες ενέργειες, που να διασφαλίζουν την ποιότητα ζωής του πολίτη, αξιοποιώντας  τη σύγχρονη γνώση και τις μέχρι τώρα εμπειρίες της, προκειμένου αυτή να παρέχει υψηλού επιπέδου και ολοκληρωμένες υπηρεσίες στους πολίτες.

Με την πολιτική που εφαρμόζεται σήμερα και επιβάλλεται στην Τοπική Αυτοδιοίκηση δεν αφήνει κανένα περιθώριο να διαμορφώσουμε ένα νέο ΟΕΥ με όραμα την υλοποίηση μιας αποτελεσματικότερης πολιτικής, που θα αντιμετωπίζει τα προβλήματα της καθημερινότητας του πολίτη, ο ΟΕΥ που κατέθεσε η Δημοτική Αρχή έρχεται να «κουμπώσει» στο αυστηρό πλαίσιο που θέτει η εφαρμοσμένη μνημονιακή πολιτική.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου με ομόφωνη απόφασή του εκφράζει την αντίθεση του στην ψήφιση του ΟΕΥ από την Δημοτική Αρχή Καρδίτσας και γι’ αυτό ζητάμε την αναβολή του θέματος σχετικά με τον ΟΕΥ του Δήμου, να δούμε πρώτα τις προθέσεις της νέας κυβέρνησης για την μεταρρύθμιση στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και μετά, το επόμενο χρονικό διάστημα να συζητήσουμε εκ’ νέου και αν συντρέχουν οι απαραίτητες προϋποθέσεις  να διαμορφώσουμε τον νέο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
 ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση της 10ης αναμόρφωσης του προϋπολογισμού του Δήμου Καρδίτσας οικονομικού έτους 2015 (εισ.: αντιδήμαρχος Σωτ. Μπακαλάκου)
 
3. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με συμμετοχή του Δήμου Καρδίτσας στη σύσταση του Δικτύου “Γεύσεις Ελλήνων Εκλεκτές” (εισ.: αντιδήμαρχος Κων. Ψημμένος)
 
4. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με χωροθέτηση κάδων απορριμμάτων επί της οδού Γιαννιτσών και στη συμβολή των οδών Υψηλάντου και Λ. Σακελλαρίου (εισ.: αντιδήμαρχος Σωτ. Αντωνίου)
 
5. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση της 4ης αναμόρφωσης του προϋπολογισμού του Δ.Ο.Π.Α. Καρδίτσας οικονομικού έτους 2015 (εισ.: πρόεδρος Δ.Ο.Π.Α.Κ. Μιχ. Τάντος)
 
6. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση του 2ου Α.Π.Ε. του έργου «ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΧΑΡΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑ» (εισ.: Β. Ελευθερίου)
 
7. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με χορήγηση παράτασης προθεσμίας περάτωσης του έργου «ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΩΡΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ» (εισ.: Β. Ελευθερίου)
8. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με παραλαβή της μελέτης και των τευχών δημοπράτησης του έργου «ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ Δ.Ε.ΙΤΑΜΟΥ» και καθορισμός του τρόπου ανάθεσης (εισ.: Β. Ελευθερίου)
 
9. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με συγκρότηση επιτροπής για την διεξαγωγή του διαγωνισμού της προμήθειας «ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΧΑΡΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ» (εισ.: Β. Ελευθερίου)
 
10. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με τρόπο ανάθεσης της εργασίας «ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΕ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΧΑΡΕΣ ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ 18239/5-5-2014 ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΥΠ.ΕΣ.» (εισ.: Β. Ελευθερίου)
 
11. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με «Ορισμό χώρου απόθεσης προϊόντων εκσκαφής του έργου «ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΠΟΤΑΜΩΝ - ΣΥΛΛΕΚΤΗΡΩΝ (ΧΡΗΣΗ 2015)» (εισ.: Β. Ελευθερίου)
 
12. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με σύνταξη Πρωτοκόλλου Διοικητικής Αποβολής του κ. Θεοδωράκου Σωτ. Αθανασίου στην Τ.Κ. Αγιοπηγής (εισ.: Β. Ελευθερίου)
 
13. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με ανάθεση στη ΔΕΔΔΗΕ της εργασίας «Χορήγηση μιας νέας παροχής ισχύος 8 kVA (Νο 0) σε κοινόχρηστο χώρο με αριθμό παροχής 41602027-01 που βρίσκεται στη διεύθυνση Καλλιφώνι»(εισ.: Β. Ελευθερίου)
 
14. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με ανάθεση στη ΔΕΔΔΗΕ της εργασίας «Χορήγηση μιας νέας παροχής ισχύος 8 kVA (Νο 0) σε κοινόχρηστο χώρο με αριθμό παροχής 41602026-01 που βρίσκεται στη διεύθυνση Αρτεσιανό» (εισ.: Β. Ελευθερίου)
 
15. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με απευθείας εκμίσθωση του υπ'αριθμ. Ι-27 καταστήματος της Δημοτικής Αγοράς (εισ.: Κων. Κορκόντζελος)
 
16. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με μείωση μισθώματος δημοτικού καταστήματος στην Τ.Κ Καροπλεσίου (εισ.: Κων. Κορκόντζελος)
 
17. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με δωρεάν παραχώρηση της χρήσης του δημοτικού σχολείου Τ.Κ Πτελοπούλας στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Καρδίτσας (εισ.: Κων. Κορκόντζελος)
 
18. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με διαγραφή ποσού από μισθώματα των υπ'αριθμ. Κ1 & Κ2 καταστημάτων της Δημοτικής Λαχαναγοράς (Μήνος & Σια) (εισ.: Κων. Κορκόντζελος)
 
19. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με διαγραφή ποσού από μισθώματα περιπτέρου (Seferi Costa) (εισ.: Κων. Κορκόντζελος)
 
20. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με διαγραφή οφειλής από κλήση και επαναβεβαίωση σε νέο οφειλέτη (Δημ. Παπαδημητρίου)(εισ.: Κων. Κορκόντζελος)
 
21. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με διαγραφή οφειλής από κατάληψη κοινόχρηστου χώρου στην εβδομαδιαία λαϊκή αγορά της Τετάρτης (Ζιώγας – Κασούλης – Τασίκας) (εισ.: Κων. Κορκόντζελος)
 
22. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με διαγραφή οφειλής από χρηματικό κατάλογο τελών χρήσης μηχανημάτων έργου Τ.Κ Προδρόμου (Σωτ. Παπαγεωργίου) (εισ.: Κων. Κορκόντζελος)
 
23. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με διαγραφή οφειλών  από χρηματικό κατάλογο δικαιώματος βοσκής Τ.Κ Καροπλεσίου (Κ. Σούφλας κλπ) (εισ.: Κων. Κορκόντζελος)
 
24. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με διαγραφή οφειλής  από χρηματικό κατάλογο δικαιώματος βοσκής Τ.Κ Μυρίνης (Γ. Σιούρτος) (εισ.: Κων. Κορκόντζελος)
 
25. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με διαγραφή οφειλής από χρηματικό κατάλογο τελών άρδευσης Δ.Κ Καρδιτσομαγούλας (Κων. Πανάγος) (εισ.: Κων. Κορκόντζελος)
 
26. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με διαγραφή οφειλής από χρηματικό κατάλογο τελών άρδευσης Τ.Κ Καλλιθήρου (Λ. Αποστόλου)(εισ.: Κων. Κορκόντζελος)
 
27. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με διαγραφή οφειλών από χρηματικό κατάλογο τελών ύδρευσης Τ.Κ Μυρίνης (Γ. Λιακοπούλου κλπ) (εισ.: Κων. Κορκόντζελος)
 
28. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με διαγραφή οφειλής από χρηματικό κατάλογο τελών ύδρευσης Τ.Κ Προδρόμου (Γ. Αραμπατζής κλπ) (εισ.: Κων. Κορκόντζελος)
 
29. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με διαγραφή οφειλών από χρηματικό κατάλογο τελών ύδρευσης Τ.Κ Καλλιθήρου (Β. Πέτσα κλπ)(εισ.: Κων. Κορκόντζελος)
 
30. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με διαγραφή οφειλής από χρηματικό κατάλογο τελών ύδρευσης Τ.Κ Καστανιάς (Ν. Μπολτσή)(εισ.: Κων. Κορκόντζελος)
 
31. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με διαγραφή οφειλής από χρηματικό κατάλογο τελών ύδρευσης Τ.Κ Καροπλεσίου ((Αγ. Γιαννουσά)(εισ.: Κων. Κορκόντζελος)
 
32. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με διαγραφή προστίμου αυθαίρετης κατασκευής λόγω ένταξης στο Ν. 4178/2013 (Αγ. Γουέμπστερ) (εισ.: Περσ. Ράγκου)
 
33. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με χορήγηση παραγωγικής άδειας πωλητή λαϊκών αγορών (εισ.: Νατ. Τζέλλου)
 
34. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με καθορισμό του τρόπου ανάθεσης προμηθειών έτους 2015 (σκέλος αναθέσεων) (εισ.: Ιω. Κατσαούνος)
 
35. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με άδεια ίδρυσης και λειτουργίας επιχείρησης προσφοράς υπηρεσιών διαδικτύου (Στ. Νταμκαρέλος) (εισ.: Ευ. Αθανασίου)

 

Βαθμολογήστε το άρθρο: 
Δεν υπάρχουν ακόμα ψήφοι

Μεγέθυνση Κειμένου

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%