Αθλητικά - 2 μήνες 1 εβδομάδα πιο πριν
H πιο αηδιαστική προπαγάνδα του αιώνα στην Ελλαδα
Υποβλήθηκε στις Πέμ, 09/07/2015 - 20:34.
Εκτυπώσιμη μορφή
H προπαγάνδα συνεχίζετε και θέλει τωρα πλέον να δικαιολογήσει την στάση της και ιδίως γιατι επέλεξε αυτό που δεν επέλεξε ο λαος.
Είναι πλέον ήδη πολύ αργά και ήδη δημοσιογράφοι υπερασπίζονται το δικαίωμα της άποψης ,άρα και τις δικής τους άποψης, και όχι της κοινής γνώμης. Είναι τουλάχιστον έγκλημα αυτό που παρακολουθήσαμε και η επέμβαση της δικαιοσύνης πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη το διακύβευμα της κοινωνικής ειρήνης που διαταράχθει από ειδήσεις που διοχετευόταν από συγκεκριμένους κύκλους και αναπαραγόταν σε αστρονομικούς χρόνους.
Πραγματικά προκαλούσε αηδία στο ήθος η σκηνοθεσία της εικόνας και της εικόνας, αλλά η ίδια η προπαγάνδα έχασε από αυτό το μένος που εκδήλωσε η ίδια.
Υπήρχε δηλαδή τόσο μενος στην επικράτηση της προπαγάνδας που έφτασε σε σημείο να φάει και το ίδιο της το σώμα
Σίγουρα ολο αυτό το Θέατρο ξύπνησε το λεγόμενο ‘’κιτς’’ της χούντας και τα κλάματα του Άδωνη πχ του Μπογδανου η αγωνία του Σάκη Ρουβά και μια σειρά άναρχης αγωνίας περνανε στην ιστορία μαζι με τα τεχνάσματα της δικτατορίας γιατί οι πρωταγωνιστές τους δεχτήκαν να κάνουν πράξη τις τεχνικές αυτές.
Η δε απέναντι πλευρά παρακολουθούσε άναυδη ολο αυτό το θέατρο και απρόσεκτη χρησιμοποιούσε εκφράσεις που επιλεκτικά χρησιμοποίησαν ώστε να τροφοδοτούν τον φόβο και τον πανικό.
Είναι πλέον ήδη πολύ αργά και ήδη δημοσιογράφοι υπερασπίζονται το δικαίωμα της άποψης ,άρα και τις δικής τους άποψης, και όχι της κοινής γνώμης. Είναι τουλάχιστον έγκλημα αυτό που παρακολουθήσαμε και η επέμβαση της δικαιοσύνης πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη το διακύβευμα της κοινωνικής ειρήνης που διαταράχθει από ειδήσεις που διοχετευόταν από συγκεκριμένους κύκλους και αναπαραγόταν σε αστρονομικούς χρόνους.
Πραγματικά προκαλούσε αηδία στο ήθος η σκηνοθεσία της εικόνας και της εικόνας, αλλά η ίδια η προπαγάνδα έχασε από αυτό το μένος που εκδήλωσε η ίδια.
Υπήρχε δηλαδή τόσο μενος στην επικράτηση της προπαγάνδας που έφτασε σε σημείο να φάει και το ίδιο της το σώμα
Σίγουρα ολο αυτό το Θέατρο ξύπνησε το λεγόμενο ‘’κιτς’’ της χούντας και τα κλάματα του Άδωνη πχ του Μπογδανου η αγωνία του Σάκη Ρουβά και μια σειρά άναρχης αγωνίας περνανε στην ιστορία μαζι με τα τεχνάσματα της δικτατορίας γιατί οι πρωταγωνιστές τους δεχτήκαν να κάνουν πράξη τις τεχνικές αυτές.
Η δε απέναντι πλευρά παρακολουθούσε άναυδη ολο αυτό το θέατρο και απρόσεκτη χρησιμοποιούσε εκφράσεις που επιλεκτικά χρησιμοποίησαν ώστε να τροφοδοτούν τον φόβο και τον πανικό.
Βαθμολογήστε το άρθρο:
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια