Αθλητικά - 1 μήνας 2 εβδομάδες πιο πριν
Άρχισαν εργασίες στα πρώτα 14 χλμ του Λαμία- Ξυνιάδα
Υποβλήθηκε στις Πέμ, 21/03/2019 - 00:19.
Εκτυπώσιμη μορφή
Ξεκίνησαν τα πρώτα έργα στο νότιο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Ε65 με τα χωματουργικά έργα να έχουν την τιμητική τους. Σύμφωνα με πήγες του ypodomes.com έχει ολοκληρωθεί το στήσιμο των εργοταξίων και σε μεγάλο βαθμό και η πρόσληψη του προσωπικού. Τα έργα στα πρώτα 14χλμ του Ε65 είναι ούτως ή άλλως σε προτεραιότητα καθώς και πολύ προχωρημένα είναι και θέματα με απαλλοτριώσεις δεν έχουν.
Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, από την ώρα που ο καιρός το επέτρεψε (υπήρχε πολύ χιόνι μέχρι και πρόσφατα στην περιοχή) οι εργασίες τρέχουν με αυξημένους ρυθμούς. Ο απόλυτος στόχος είναι κάθε τμήμα που θα ολοκληρώνεται να δίδεται και στην κυκλοφορία ενώ εάν είναι εφικτό στο σύνολο του το Λαμία-Ξυνιάδα να «κουμπώσει» με το Ξυνιάδα-Τρίκαλα και να λειτουργήσει πριν τα 3 χρόνια που είναι το επίσημο χρονοδιάγραμμα του έργου.
Το μεγάλο στοίχημα είναι φυσικά η γρήγορη διάνοιξη της Σήραγγας Όθρυος μήκους 3χλμ η οποία έχει ήδη 1.000 μέτρα διανοιγμένα από την περίοδο 2008-2011. Για φέτος οι πρώτες εργασίες για την διάνοιξη της ξεκίνησαν και πλέον ο χρόνος μετράει αντίστροφα.
ΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΤΜΗΜΑ
Στο 1ο Αναπτυξιακό Συνέδριο Θεσσαλίας ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κ.Θάνος Βούρδας μιλώντας για την ενεργοποίηση του βόρειου τμήματος του Ε65 μήκους 64χλμ από τα Τρίκαλα μέχρι την Εγνατία, αποκάλυψε ότι οι διαδικασίες έγκρισης από την Κομισιόν είναι σε εξέλιξη και στόχος είναι μέχρι το τέλος καλοκαιριού το βόρειο τμήμα να εγκριθεί, να πάρει τη χρηματοδότηση από την ΕΤΕπ και να ξεκινήσουν τα έργα.
Iδανικά, το 2021 θα μπορούσε να είναι η χρονιά του αυτοκινητόδρομου Ε65, όπου αν τελικά τρέξουν τα έργα, θα μπορούσε όλος ο αυτοκινητόδρομος να λειτουργήσει. Ωστόσο έχοντας την εμπειρία του ..νότιου τμήματος όπου η έγκριση της Κομισιόν ήρθε μετά από μεγάλες καθυστερήσεις υπάρχει ακόμα μια επιφυλακτικότητα αναφορικά με το χρονοδιάγραμμα αυτό.
Στο σύνολο του ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας έχει 175χλμ μήκος, ξεκινώντας με ανισόπεδο κόμβο με τον αυτοκινητόδρομο Αθήνας-Θεσσαλονίκης λίγο πριν από την πόλη της Λαμίας, περνώντας από Δομοκό, Καρδίτσα, Τρίκαλα, Καλαμπάκα και τερματίζοντας σε κόμβο στην Εγνατία Οδό στην περιοχή Κηπουρειό Γρεβενών.
Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, από την ώρα που ο καιρός το επέτρεψε (υπήρχε πολύ χιόνι μέχρι και πρόσφατα στην περιοχή) οι εργασίες τρέχουν με αυξημένους ρυθμούς. Ο απόλυτος στόχος είναι κάθε τμήμα που θα ολοκληρώνεται να δίδεται και στην κυκλοφορία ενώ εάν είναι εφικτό στο σύνολο του το Λαμία-Ξυνιάδα να «κουμπώσει» με το Ξυνιάδα-Τρίκαλα και να λειτουργήσει πριν τα 3 χρόνια που είναι το επίσημο χρονοδιάγραμμα του έργου.
Το μεγάλο στοίχημα είναι φυσικά η γρήγορη διάνοιξη της Σήραγγας Όθρυος μήκους 3χλμ η οποία έχει ήδη 1.000 μέτρα διανοιγμένα από την περίοδο 2008-2011. Για φέτος οι πρώτες εργασίες για την διάνοιξη της ξεκίνησαν και πλέον ο χρόνος μετράει αντίστροφα.
ΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΤΜΗΜΑ
Στο 1ο Αναπτυξιακό Συνέδριο Θεσσαλίας ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κ.Θάνος Βούρδας μιλώντας για την ενεργοποίηση του βόρειου τμήματος του Ε65 μήκους 64χλμ από τα Τρίκαλα μέχρι την Εγνατία, αποκάλυψε ότι οι διαδικασίες έγκρισης από την Κομισιόν είναι σε εξέλιξη και στόχος είναι μέχρι το τέλος καλοκαιριού το βόρειο τμήμα να εγκριθεί, να πάρει τη χρηματοδότηση από την ΕΤΕπ και να ξεκινήσουν τα έργα.
Iδανικά, το 2021 θα μπορούσε να είναι η χρονιά του αυτοκινητόδρομου Ε65, όπου αν τελικά τρέξουν τα έργα, θα μπορούσε όλος ο αυτοκινητόδρομος να λειτουργήσει. Ωστόσο έχοντας την εμπειρία του ..νότιου τμήματος όπου η έγκριση της Κομισιόν ήρθε μετά από μεγάλες καθυστερήσεις υπάρχει ακόμα μια επιφυλακτικότητα αναφορικά με το χρονοδιάγραμμα αυτό.
Στο σύνολο του ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας έχει 175χλμ μήκος, ξεκινώντας με ανισόπεδο κόμβο με τον αυτοκινητόδρομο Αθήνας-Θεσσαλονίκης λίγο πριν από την πόλη της Λαμίας, περνώντας από Δομοκό, Καρδίτσα, Τρίκαλα, Καλαμπάκα και τερματίζοντας σε κόμβο στην Εγνατία Οδό στην περιοχή Κηπουρειό Γρεβενών.
Βαθμολογήστε το άρθρο:
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια