Αθλητικά - 2 μήνες 7 ώρες πιο πριν
ΣΠΥΡΟΣ ΤΑΛΙΑΔΟΥΡΟΣ:"ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΒΑΘΜΙΔΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΤΕΡΕΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ"
Υποβλήθηκε στις Δευ, 02/09/2013 - 13:23.
Εκτυπώσιμη μορφή
Ο Βουλευτής Καρδίτσας και π. Υφυπουργός Παιδείας, κ. Σπύρος Ταλιαδούρος, ως Πρόεδρος της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων, κατά την έναρξη της συζήτησης του νομοσχεδίου «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων», επεσήμανε ότι με τις ρυθμίσεις του νομοσχεδίου το Λύκειο καθίσταται βαθμίδα απόκτησης στέρεης γενικής παιδείας.
Ειδικότερα ο κ. Ταλιαδούρος τόνισε τα εξής:
«Έρχεται σήμερα για συζήτηση στην Επιτροπή μας ένα νομοσχέδιο μείζονος σημασίας για την εκπαίδευση. Το νομοσχέδιο αυτό είναι προϊόν διεξοδικού διαλόγου και διαβούλευσης που είχε ξεκινήσει από το 2009, στο πλαίσιο της Επιτροπής του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία στην οποία προήδρευε ο Καθηγητής κ. Μπαμπινιώτης, με ευρεία σύνθεση και συμμετοχή εκπαιδευτικών και κοινωνικών φορέων.
Σκοπός του νομοσχεδίου είναι η αναδιάρθρωση και ο εκσυγχρονισμός της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ούτως ώστε το Λύκειο να αποκτήσει ουσιαστικό παιδευτικό ρόλο και να προσφέρει στους μαθητές παιδεία υψηλών προδιαγραφών που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των νέων. Βασικός στόχος του νομοσχεδίου είναι η αυτονόμηση του Λυκείου, ούτως ώστε ο ρόλος του να μην περιορίζεται στην προετοιμασία των μαθητών για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Ο τρόπος διδασκαλίας θα πρέπει να αποθαρρύνει την παθητική απομνημόνευση και να ενισχύει την εμβάθυνση και την δημιουργική προσέγγιση στην γνώση, καθιερώνοντας παράλληλα σύστημα αντικειμενικής αξιολόγησης των μαθητών. Το Λύκειο πρέπει να αποτελεί μια βαθμίδα απόκτησης στέρεης γενικής παιδείας, που θα υπηρετεί τα ενδιαφέροντα και τις κλίσεις των μαθητών και θα εξοπλίζει τους νέους με τα απαραίτητα προσόντα και εφόδια για την μετέπειτα ζωή τους.
Τους στόχους αυτούς θέλει να επιτύχει το νομοσχέδιο που συζητείται σήμερα, ούτως ώστε το Γυμνάσιο και το Λύκειο να προσφέρουν υψηλής ποιότητας εκπαίδευση στους νέους της πατρίδας μας.»
Ειδικότερα ο κ. Ταλιαδούρος τόνισε τα εξής:
«Έρχεται σήμερα για συζήτηση στην Επιτροπή μας ένα νομοσχέδιο μείζονος σημασίας για την εκπαίδευση. Το νομοσχέδιο αυτό είναι προϊόν διεξοδικού διαλόγου και διαβούλευσης που είχε ξεκινήσει από το 2009, στο πλαίσιο της Επιτροπής του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία στην οποία προήδρευε ο Καθηγητής κ. Μπαμπινιώτης, με ευρεία σύνθεση και συμμετοχή εκπαιδευτικών και κοινωνικών φορέων.
Σκοπός του νομοσχεδίου είναι η αναδιάρθρωση και ο εκσυγχρονισμός της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ούτως ώστε το Λύκειο να αποκτήσει ουσιαστικό παιδευτικό ρόλο και να προσφέρει στους μαθητές παιδεία υψηλών προδιαγραφών που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των νέων. Βασικός στόχος του νομοσχεδίου είναι η αυτονόμηση του Λυκείου, ούτως ώστε ο ρόλος του να μην περιορίζεται στην προετοιμασία των μαθητών για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Ο τρόπος διδασκαλίας θα πρέπει να αποθαρρύνει την παθητική απομνημόνευση και να ενισχύει την εμβάθυνση και την δημιουργική προσέγγιση στην γνώση, καθιερώνοντας παράλληλα σύστημα αντικειμενικής αξιολόγησης των μαθητών. Το Λύκειο πρέπει να αποτελεί μια βαθμίδα απόκτησης στέρεης γενικής παιδείας, που θα υπηρετεί τα ενδιαφέροντα και τις κλίσεις των μαθητών και θα εξοπλίζει τους νέους με τα απαραίτητα προσόντα και εφόδια για την μετέπειτα ζωή τους.
Τους στόχους αυτούς θέλει να επιτύχει το νομοσχέδιο που συζητείται σήμερα, ούτως ώστε το Γυμνάσιο και το Λύκειο να προσφέρουν υψηλής ποιότητας εκπαίδευση στους νέους της πατρίδας μας.»
Βαθμολογήστε το άρθρο:
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια