Αθλητικά - 1 μήνας 4 εβδομάδες πιο πριν
ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ Η ΓΚΑΜΑ ΤΟΥ OPEL MOKKA ΜΕ ΤΗ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΝΤΙΖΕΛ 1.6 CDTI
Υποβλήθηκε στις Πέμ, 06/11/2014 - 12:15.
Εκτυπώσιμη μορφή
Η Opel ανακοίνωσε ότι από τις αρχές του 2015, το Mokka θα διατίθεται με το νέο ντίζελ κινητήρα 1.6 CDTI ισχύος 136 ίππων. Αυτός ο συμπαγής τετρακύλινδρος κινητήρας θα αντικαταστήσει τον 1.7 ντίζελ. Προσφέρει περισσότερη ισχύ +6 ίππους και ροπή +2 χλγμ. από λιγότερα κυβικά εκατοστά και σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση. Η έκδοση 136 ίππων αποδίδει 85 ίππους ανά λίτρο. Η τελική ταχύτητα είναι 191 χλμ./ώρα. Με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και στάνταρ σύστημα Start/Stop, καταναλώνει 4,1 λίτρα/100χλμ. στο μικτό κύκλο και εκπέμπει 109 γραμ. CO2/χλμ. Πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6. Παράγοντες που συντελούν στις ισχυρές και καθαρές επιδόσεις είναι ο υπερσυμπιεστής VTG με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και σύστημα ψεκασμού common-rail υψηλής πίεσης. Με προηγμένες προσομοιώσεις CAE και πολλαπλούς κύκλους βελτιστοποίησης έχουν βελτιωθεί τα χαρακτηριστικά θορύβων, κραδασμών και τριγμών, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Διαθέσιμος από το 2015, θα είναι και ο δίλιτρος ντίζελ νέας γενιάς. Με ισχύ 170 ίππους και υψηλή ροπή 40,6 χλγμ., θα αντικαταστήσει το υπάρχον μοτέρ. Κινεί τα Insignia και Zafira Tourer. Αυτός ο κινητήρας προδιαγραφών Euro 6 αποδίδει σχεδόν 5% περισσότερη ιπποδύναμη και +14% ροπή, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Αποβάλει λιγότερους ρύπους χάρη στο καινοτόμο σύστημα επιλεκτικής αναγωγής καυσαερίων (SCR). Είναι μία μετεπεξεργασία που αφαιρεί τα οξείδια του αζώτου (NOx) από τα καυσαέρια του κινητήρα. Μικρές ποσότητες AdBlue, ένα αβλαβές υγρό που αποτελείται από ουρία και νερό, ψεκάζεται στη ροή των καυσαερίων. Το διάλυμα διασπάται άμεσα σε αμμωνία (NH3), που απορροφάται από τον καταλύτη. Στη συνέχεια, τα οξείδια του αζώτου (NOx) των καυσαερίων μετατρέπονται σε αβλαβές άζωτο και υδρατμούς μέσω της χημικής αντίδρασης με την αμμωνία, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Διαθέσιμος από το 2015, θα είναι και ο δίλιτρος ντίζελ νέας γενιάς. Με ισχύ 170 ίππους και υψηλή ροπή 40,6 χλγμ., θα αντικαταστήσει το υπάρχον μοτέρ. Κινεί τα Insignia και Zafira Tourer. Αυτός ο κινητήρας προδιαγραφών Euro 6 αποδίδει σχεδόν 5% περισσότερη ιπποδύναμη και +14% ροπή, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Αποβάλει λιγότερους ρύπους χάρη στο καινοτόμο σύστημα επιλεκτικής αναγωγής καυσαερίων (SCR). Είναι μία μετεπεξεργασία που αφαιρεί τα οξείδια του αζώτου (NOx) από τα καυσαέρια του κινητήρα. Μικρές ποσότητες AdBlue, ένα αβλαβές υγρό που αποτελείται από ουρία και νερό, ψεκάζεται στη ροή των καυσαερίων. Το διάλυμα διασπάται άμεσα σε αμμωνία (NH3), που απορροφάται από τον καταλύτη. Στη συνέχεια, τα οξείδια του αζώτου (NOx) των καυσαερίων μετατρέπονται σε αβλαβές άζωτο και υδρατμούς μέσω της χημικής αντίδρασης με την αμμωνία, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Βαθμολογήστε το άρθρο:
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια