Αθλητικά - 2 μήνες 1 εβδομάδα πιο πριν
ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ PORSHE 911
Υποβλήθηκε στις Δευ, 13/05/2013 - 01:57.
Εκτυπώσιμη μορφή
Porsche παρουσιάζει τις ανανεωμένες 911 Turbo και Turbo S. Τα σημαντικότερα καινούργια χαρακτηριστικά των πολυτελών σπορ γερμανικών αυτοκινήτων είναι αναβαθμισμένο σύστημα τετρακίνησης, ενεργό σύστημα διεύθυνσης στον πίσω άξονα, προσαρμοζόμενα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά, προβολείς πλήρους τεχνολογίας LED και εξακύλινδρος κινητήρας μπόξερ bi-turbo που φτάνει σε ισχύ τους 560 ίππους.
Καθοριστικό ρόλο στην οδική συμπεριφορά παίζει και το ανασχεδιασμένο πλαίσιο μειωμένου βάρους, το όποιο καθορίζει μακρύτερο μεταξόνιο κατά 100 χλστ. και επιτρέπει την τοποθέτηση μεγαλύτερων τροχών20 ιντσών .
Ο υπερτροφοδοτούμενος εξακύλινδρος κινητήρας των 3.800 κ.εκ., με σύστημα άμεσου ψεκασμού βενζίνης, αποδίδει 520 ίππους στην 911 Turbo και 560 ίππους στην έκδοση S.
Η Porsche συνεχίζει να είναι η μόνη κατασκευάστρια αυτοκινήτων που προσφέρει δύο υπερσυμπιεστές μεταβλητής γεωμετρίας στροβίλου σε βενζινοκινητήρα, αναφέρεται στην ανακοίνωση. Η ισχύς μετατρέπεται σε κίνηση μέσω του επτατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (PDK) που πλέον επιτρέπει τη χρήση λειτουργίας start/stop.
Ο συνδυασμός του νέου συστήματος διαχείρισης θερμότητας του κινητήρα, του κιβωτίου PDK και των υπολοίπων τεχνολογιών εξοικονόμησης καυσίμου που χρησιμοποιούνται, έχουν αποφέρει μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου έως 16%, με αποτέλεσμα η τιμή της να μην υπερβαίνει τα 9,7λ./100 χλμ., αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Η 911 Turbo με το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono Plus ολοκληρώνει το τεστ επιτάχυνσης από τα 0 στα100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα. Η 911 Turbo S επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα μόλις σε 3,1 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου αγγίζει τα318 χλμ./ώρα .
Η χρήση ενεργητικής τετραδιεύθυνσης βελτιώνει σε σημαντικό βαθμό τις επιδόσεις των δύο νέων σπορ αυτοκινήτων. Αντί για τους συμβατικούς βραχίονες ελέγχου, το σύστημα αυτό περιλαμβάνει δύο ηλεκτρομηχανικούς μηχανισμούς στην αριστερή και την δεξιά πλευρά του πίσω άξονα. Η γωνία στροφής των πίσω τροχών μπορεί να μεταβληθεί έως και 2,8 μοίρες, ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος.
Σε ταχύτητες έως50 χλμ./ώρα , όταν οι μπροστινοί τροχοί στρίβουν, το σύστημα στρίβει τους πίσω τροχούς προς την αντίθετη κατεύθυνση. Το σύστημα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να στρίβει ταχύτερα στην είσοδο της στροφής, ενώ προσφέρει δυναμικότερη απόκριση του τιμονιού.
Όταν το αυτοκίνητο στρίβει σε ταχύτητες πάνω από80 χλμ./ώρα , το σύστημα στρίβει τους πίσω τροχούς παράλληλα με τους μπροστινούς.
Η Porsche εξέλιξε ένα ενεργό αεροδυναμικό σύστημα. Αποτελείται από μια αναδιπλούμενη μπροστινή αεροτομή τριών θέσεων, τα τμήματα της οποίας εκτείνονται με πνευματική λειτουργία, αλλά και μια εκτεινόμενη πίσω αεροτομή με τρεις θέσεις ρύθμισης.
Οι ανανεωμένες Porsche 911 Turbo και 911 Turbo S θα παρουσιαστούν στην ελληνική αγορά στα τέλη Σεπτεμβρίου 2013.
Καθοριστικό ρόλο στην οδική συμπεριφορά παίζει και το ανασχεδιασμένο πλαίσιο μειωμένου βάρους, το όποιο καθορίζει μακρύτερο μεταξόνιο κατά 100 χλστ. και επιτρέπει την τοποθέτηση μεγαλύτερων τροχών
Ο υπερτροφοδοτούμενος εξακύλινδρος κινητήρας των 3.800 κ.εκ., με σύστημα άμεσου ψεκασμού βενζίνης, αποδίδει 520 ίππους στην 911 Turbo και 560 ίππους στην έκδοση S.
Η Porsche συνεχίζει να είναι η μόνη κατασκευάστρια αυτοκινήτων που προσφέρει δύο υπερσυμπιεστές μεταβλητής γεωμετρίας στροβίλου σε βενζινοκινητήρα, αναφέρεται στην ανακοίνωση. Η ισχύς μετατρέπεται σε κίνηση μέσω του επτατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (PDK) που πλέον επιτρέπει τη χρήση λειτουργίας start/stop.
Ο συνδυασμός του νέου συστήματος διαχείρισης θερμότητας του κινητήρα, του κιβωτίου PDK και των υπολοίπων τεχνολογιών εξοικονόμησης καυσίμου που χρησιμοποιούνται, έχουν αποφέρει μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου έως 16%, με αποτέλεσμα η τιμή της να μην υπερβαίνει τα 9,7λ./100 χλμ., αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Η 911 Turbo με το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono Plus ολοκληρώνει το τεστ επιτάχυνσης από τα 0 στα
Η χρήση ενεργητικής τετραδιεύθυνσης βελτιώνει σε σημαντικό βαθμό τις επιδόσεις των δύο νέων σπορ αυτοκινήτων. Αντί για τους συμβατικούς βραχίονες ελέγχου, το σύστημα αυτό περιλαμβάνει δύο ηλεκτρομηχανικούς μηχανισμούς στην αριστερή και την δεξιά πλευρά του πίσω άξονα. Η γωνία στροφής των πίσω τροχών μπορεί να μεταβληθεί έως και 2,8 μοίρες, ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος.
Σε ταχύτητες έως
Όταν το αυτοκίνητο στρίβει σε ταχύτητες πάνω από
Η Porsche εξέλιξε ένα ενεργό αεροδυναμικό σύστημα. Αποτελείται από μια αναδιπλούμενη μπροστινή αεροτομή τριών θέσεων, τα τμήματα της οποίας εκτείνονται με πνευματική λειτουργία, αλλά και μια εκτεινόμενη πίσω αεροτομή με τρεις θέσεις ρύθμισης.
Οι ανανεωμένες Porsche 911 Turbo και 911 Turbo S θα παρουσιαστούν στην ελληνική αγορά στα τέλη Σεπτεμβρίου 2013.
Βαθμολογήστε το άρθρο:
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια