Αθλητικά - 2 μήνες 5 ημέρες πιο πριν
Η "ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΩΝ
Υποβλήθηκε στις Δευ, 02/12/2013 - 14:43.
Εκτυπώσιμη μορφή
«Αλήθεια, είναι περήφανοι;»
Σχετικά με τις αναθεωρημένες συμβάσεις των 4 εθνικών αυτοκινητοδρόμων που κατατέθηκαν στη Βουλή και την αύξηση των διοδίων που αυτές προβλέπουν, η περιφερειακή παράταξη «Θεσσαλία της Αλληλεγγύης και της Οικολογίας» εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση :
Το περιεχόμενο των αναθεωρημένων συμβάσεων των 4 εθνικών αυτοκινητοδρόμων που κατατέθηκαν στη Βουλή διαψεύδει απολύτως όλους εκείνους που σε κεντρικό και τοπικό επίπεδο «πανηγύριζαν» για την επανέναρξη των έργων.
Αλήθεια, είναι περήφανοι στην κυβέρνηση για το ότι «κατάφεραν» να επιβάλουν ένα πρόσθετο χαράτσι στους πολίτες, με την αύξηση έως και 60% των διοδίων; Είναι περήφανοι που συνεχίζουν και επεκτείνουν την αποικιοκρατική λογική των συμβάσεων παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων, που είναι από κάθε άποψη παράνομες, αντισυνταγματικές και βλαπτικές για το δημόσιο συμφέρον; Είναι περήφανοι που έκαναν ακόμα ένα «δωράκι» στους διαπλεκόμενους μεγαλοεργολάβους εις βάρος και πάλι των πολιτών; Είναι περήφανοι που συνεχίζουν να πληρώνουν χρυσάφι, για έργα ημιτελή, όπως η Ε-65 που έχει προχωρήσει μόνο κατά 17%;
Αλλά και στα καθ’ ημάς, στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, είναι άραγε περήφανοι όλοι εκείνοι οι «παράγοντες» της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ που διαφήμιζαν ότι τα έργα των αυτοκινητοδρόμων προχωρούν «κατόπιν ενεργειών τους»;
Είναι περήφανοι όσοι ανέχτηκαν και αποδέχτηκαν τη λειψή και κολοβή υλοποίηση του έργου της Ε-65, αφού από τα 231 χιλιόμετρα του αρχικού σχεδιασμού, θα κατασκευαστούν τελικά μόνο τα 140;
Είναι περήφανος, άραγε, ο κ. Αγοραστός, ο οποίος έκανε δηλώσεις πανευτυχής για την «απελευθέρωση» πόρων από άλλα, κρίσιμα για την θεσσαλική κοινωνία, προγράμματα, ώστε να μεταφερθούν πόροι στη μαύρη τρύπα των αυτοκινητοδρόμων, τώρα που οι Θεσσαλοί θα κληθούν επιπλέον να βάλουν βαθειά το χέρι στην τσέπη;
Είναι περήφανος για το ότι οι μεταφορές μεταξύ των τεσσάρων θεσσαλικών νομών, αλλά και στον άξονα προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη επιβαρύνονται έτι περαιτέρω, υπονομεύοντας την όποια προοπτική μετατροπής της Θεσσαλίας σε διαμετακομιστικό κέντρο;
Είναι περήφανος ο κ. Περιφερειάρχης, για το γεγονός ότι υπήρξε ο ίδιος προσωπικά ως βουλευτής ο εισηγητής της ΝΔ στο νομοσχέδιο για την κύρωση της σύμβασης του τμήματος Μαλιακός-Κλειδί της ΠΑΘΕ, διαβεβαιώνοντας – ψευδώς όπως αποδείχθηκε – την ελληνική Βουλή και τους πολίτες ότι οι συμβάσεις παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων παρέχουν «μείζονα εξασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος» και ότι μέσω αυτών επιτυγχάνεται «το μέγιστο οικονομικό όφελος για το ελληνικό δημόσιο»; Βέβαια, τότε, για τα διόδια δεν είχε πει ούτε λέξη. Οπότε, προς τι το όψιμο ενδιαφέρον; Δεν εντυπωσιάζει κανέναν.
Εμείς τοποθετηθήκαμε εξ αρχής ξεκάθαρα :
Απαιτούμε τη ριζική αναθεώρηση των συμβάσεων, με κατάργηση των διοδίων για τμήματα που δεν έχουν ολοκληρωθεί, τη δραστική μείωση του ύψους τους συνολικά, καθώς και εξαρχής αναδιαπραγμάτευση σε σχέση με τη διάρκεια και τους όρους της παραχώρησης, ώστε να υπηρετείται πραγματικά το δημόσιο συμφέρον και όχι η κερδοφορία διαπλεκόμενων μεγαλοεργολάβων.
Ζητάμε απολύτως ελεύθερες οδικές μεταφορές στο εσωτερικό της περιφέρειας.
Διεκδικούμε την υλοποίηση ολόκληρου του έργου της Ε-65, όπως είχε αρχικά σχεδιαστεί σε ολόκληρη τη διαδρομή Λαμία – Ξυνιάδα – Τρίκαλα – Γρεβενά.
Είμαστε υπέρ της διασφάλισης του δημόσιου και κοινωνικού χαρακτήρα των υποδομών και των μεταφορών, ώστε να αποτελέσουν βασικό πυλώνα της παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας, αλλά και αναβάθμισης της ποιότητας ζωής των πολιτών, ιδίως στην περιφέρεια.
Σχετικά με τις αναθεωρημένες συμβάσεις των 4 εθνικών αυτοκινητοδρόμων που κατατέθηκαν στη Βουλή και την αύξηση των διοδίων που αυτές προβλέπουν, η περιφερειακή παράταξη «Θεσσαλία της Αλληλεγγύης και της Οικολογίας» εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση :
Το περιεχόμενο των αναθεωρημένων συμβάσεων των 4 εθνικών αυτοκινητοδρόμων που κατατέθηκαν στη Βουλή διαψεύδει απολύτως όλους εκείνους που σε κεντρικό και τοπικό επίπεδο «πανηγύριζαν» για την επανέναρξη των έργων.
Αλήθεια, είναι περήφανοι στην κυβέρνηση για το ότι «κατάφεραν» να επιβάλουν ένα πρόσθετο χαράτσι στους πολίτες, με την αύξηση έως και 60% των διοδίων; Είναι περήφανοι που συνεχίζουν και επεκτείνουν την αποικιοκρατική λογική των συμβάσεων παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων, που είναι από κάθε άποψη παράνομες, αντισυνταγματικές και βλαπτικές για το δημόσιο συμφέρον; Είναι περήφανοι που έκαναν ακόμα ένα «δωράκι» στους διαπλεκόμενους μεγαλοεργολάβους εις βάρος και πάλι των πολιτών; Είναι περήφανοι που συνεχίζουν να πληρώνουν χρυσάφι, για έργα ημιτελή, όπως η Ε-65 που έχει προχωρήσει μόνο κατά 17%;
Αλλά και στα καθ’ ημάς, στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, είναι άραγε περήφανοι όλοι εκείνοι οι «παράγοντες» της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ που διαφήμιζαν ότι τα έργα των αυτοκινητοδρόμων προχωρούν «κατόπιν ενεργειών τους»;
Είναι περήφανοι όσοι ανέχτηκαν και αποδέχτηκαν τη λειψή και κολοβή υλοποίηση του έργου της Ε-65, αφού από τα 231 χιλιόμετρα του αρχικού σχεδιασμού, θα κατασκευαστούν τελικά μόνο τα 140;
Είναι περήφανος, άραγε, ο κ. Αγοραστός, ο οποίος έκανε δηλώσεις πανευτυχής για την «απελευθέρωση» πόρων από άλλα, κρίσιμα για την θεσσαλική κοινωνία, προγράμματα, ώστε να μεταφερθούν πόροι στη μαύρη τρύπα των αυτοκινητοδρόμων, τώρα που οι Θεσσαλοί θα κληθούν επιπλέον να βάλουν βαθειά το χέρι στην τσέπη;
Είναι περήφανος για το ότι οι μεταφορές μεταξύ των τεσσάρων θεσσαλικών νομών, αλλά και στον άξονα προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη επιβαρύνονται έτι περαιτέρω, υπονομεύοντας την όποια προοπτική μετατροπής της Θεσσαλίας σε διαμετακομιστικό κέντρο;
Είναι περήφανος ο κ. Περιφερειάρχης, για το γεγονός ότι υπήρξε ο ίδιος προσωπικά ως βουλευτής ο εισηγητής της ΝΔ στο νομοσχέδιο για την κύρωση της σύμβασης του τμήματος Μαλιακός-Κλειδί της ΠΑΘΕ, διαβεβαιώνοντας – ψευδώς όπως αποδείχθηκε – την ελληνική Βουλή και τους πολίτες ότι οι συμβάσεις παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων παρέχουν «μείζονα εξασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος» και ότι μέσω αυτών επιτυγχάνεται «το μέγιστο οικονομικό όφελος για το ελληνικό δημόσιο»; Βέβαια, τότε, για τα διόδια δεν είχε πει ούτε λέξη. Οπότε, προς τι το όψιμο ενδιαφέρον; Δεν εντυπωσιάζει κανέναν.
Εμείς τοποθετηθήκαμε εξ αρχής ξεκάθαρα :
Απαιτούμε τη ριζική αναθεώρηση των συμβάσεων, με κατάργηση των διοδίων για τμήματα που δεν έχουν ολοκληρωθεί, τη δραστική μείωση του ύψους τους συνολικά, καθώς και εξαρχής αναδιαπραγμάτευση σε σχέση με τη διάρκεια και τους όρους της παραχώρησης, ώστε να υπηρετείται πραγματικά το δημόσιο συμφέρον και όχι η κερδοφορία διαπλεκόμενων μεγαλοεργολάβων.
Ζητάμε απολύτως ελεύθερες οδικές μεταφορές στο εσωτερικό της περιφέρειας.
Διεκδικούμε την υλοποίηση ολόκληρου του έργου της Ε-65, όπως είχε αρχικά σχεδιαστεί σε ολόκληρη τη διαδρομή Λαμία – Ξυνιάδα – Τρίκαλα – Γρεβενά.
Είμαστε υπέρ της διασφάλισης του δημόσιου και κοινωνικού χαρακτήρα των υποδομών και των μεταφορών, ώστε να αποτελέσουν βασικό πυλώνα της παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας, αλλά και αναβάθμισης της ποιότητας ζωής των πολιτών, ιδίως στην περιφέρεια.
Βαθμολογήστε το άρθρο:
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια