ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΊΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
![Εικόνα tadmin Εικόνα tadmin](https://secure.gravatar.com/avatar/a8eae080cb85d86c53bbe9b01b25eff9.jpg?d=https%3A//karditsaportal.gr/sites/all/modules/gravatar/avatar.png&s=100&r=G)
![Εκτυπώσιμη μορφή Εκτυπώσιμη μορφή](https://karditsaportal.gr/sites/all/modules/print/icons/print_icon.png)
![](https://karditsaportal.gr/sites/default/files/styles/article_image_full_node/public/field/image/14624343541624649035_19.jpg?itok=oVxkZTyx)
Σάββατο 11 Μαΐου 2019, 11.00 π.μ., Κτήριο Παπαστράτου του Παραλιακού Συγκροτήματος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στον Βόλο
Παρουσίαση Προγράμματος κα Νατάσα Καρακατσάνη
-
Μουσικοχορευτικό δρώμενο από τη διδάσκουσα του Π.Τ.Π.Ε. κα Ελένη Τσομπανάκη, με τους/τις φοιτητές/τριές της και από την ΕΕΠ του Π.Θ. κα Μαρία Θωΐδου με τα Μουσικά Σύνολα του Π.Θ.
-
Τραγούδια και δρώμενα από τα παιδιά του 10ου Νηπιαγωγείου Ν. Ιωνίας με τη Νηπιαγωγό κα. Καραδήμου Ελένη και του 2ου Νηπιαγωγείου Αρτέμιδος-Κάτω Λεχωνίων με τις Νηπιαγωγούς: κα Παπαϊωάννου Ελευθερία και κα Τσορμπατζόγλου Θεοδοσία
-
Χαιρετισμοί από καθηγητές/τριες, απόφοιτους/τες και φοιτητές/τριες του Π.Τ.Π.Ε.
-
Χαιρετισμός και παρουσίαση του επετειακού τόμου για τα 30 χρόνια λειτουργίας του Π.Τ.Π.Ε. του Π.Θ., από τον Πρόεδρο του Π.Τ.Π.Ε. καθηγητή κ. Απόστολο Μαγουλιώτη.
-
«Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον του Π.Τ.Π.Ε. μέσα από τις αντιλήψεις των αποφοίτων», παρουσίαση ερευνητικών ευρημάτων, από την διδάκτορα κα Δέσποινα Στύλα και τον κ. ΕΔΙΠ Δημήτριο Μαντζάρη.
-
«Δράσεις εξωστρέφειας του Π.Τ.Π.Ε.», από τον Αναπληρωτή Πρόεδρο του Π.Τ.Π.Ε. επίκουρο καθηγητή κ. Κων/νο Μάγο.
-
«Σκέψεις για το Μέλλον του Τμήματος», από τις καθηγήτριες κα Βασιλεία Χρηστίδου και κα Φάννυ Μπονώτη.
-
Συζήτηση με τη συμμετοχή αποφοίτων του Π.Τ.Π.Ε και του κοινού.
-
Μικρή μουσική συναυλία από τον αναπληρωτή καθηγητή κ. Παναγιώτη Κανελλόπουλο και φοιτήτριες.
Κλείσιμο της εκδήλωσης με διανομή του επετειακού τόμου και λειτουργία μπουφέ στο χώρο της Θόλου.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια