Αθλητικά - 2 μήνες 1ημέρα πιο πριν
ΝΕΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΕΠΤΑΤΑΧΥΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ Η Kia
Υποβλήθηκε στις Δευ, 10/03/2014 - 13:01.
Εκτυπώσιμη μορφή
Η Kia στο πλαίσιο της 84ης Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκίνητου της Γενεύης, πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου αυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων με διπλό συμπλέκτη. Η νέα μετάδοση, που είναι η πρώτη του είδους από την Kia, κατασκευάστηκε για να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου, να βελτιώσει τις επιδόσεις και να προσφέρει μια πιο σπορ οδηγική εμπειρία, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Αντικαθιστά τα υφιστάμενα αυτόματα κιβωτία 6-σχέσεων και θα είναι διαθέσιμο ως επιλογή για την πλειοψηφία των μοντέλων της μάρκας. Tο νέο DCT συνδυάζει τα πλεονεκτήματα και των δύο (χειροκίνητων και αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων), ενώ ταυτόχρονα επιτρέπει την ταχύτερη αλλαγή ταχυτήτων και από τα δύο, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Οι μηχανικοί κατάφεραν να βελτίωσουν κατα 7% την καταναλωση και κατά 5% την επιτάχυνση σε σύγκριση με την υπάρχουσα μετάδοση DCT 6-ταχυτήτων. Τα χαμηλά επίπεδα θορύβου και κραδασμών ήταν επίσης βασικός στόχος της ομάδας εξέλιξης του νέου DCT που επιτεύχθηκε χάρη στον νέο εξωτερικό σφόνδυλο που εξασφαλίζει βελτίωση υψηλού επιπέδου στο νέο κιβώτιο.
Το νέο DCT αποτελείται από δύο ξηρού τύπου συμπλέκτες, ο καθένας εφοδιασμένος με έναν ηλεκτρικό κινητήρα ενεργοποίησης του συμπλέκτη για βελτίωση της οικονομίας καυσίμου και ένα ζευγάρι αξόνων μετάδοσης, ένα για τις μονές ταχύτητες και ένα για τις ζυγές ταχύτητες. Αυτή η διάταξη επιτρέπει στο DCT να αλλάζει διαδοχικά τις ταχύτητες ή να περάσει αμέσως σε οποιαδήποτε από τις επτά επόμενες ταχύτητες (ή και το αντίστροφο), ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού.
Το σύνολο προσφέρει ομαλή και ταχύτατη αλλαγή σχέσεων χωρίς να χάνεται η ροπή κατά την αλλαγή και εξασφαλίζει ομαλότερη λειτουργία σε όλες τις συνθήκες με την μέγιστη οικονομία σε σχέση με τα 6-ταχυτα DCT, καταλήγει η ανακοίνωση. Το νέο DCT θα μπει στην παραγωγή το 2015.
Αντικαθιστά τα υφιστάμενα αυτόματα κιβωτία 6-σχέσεων και θα είναι διαθέσιμο ως επιλογή για την πλειοψηφία των μοντέλων της μάρκας. Tο νέο DCT συνδυάζει τα πλεονεκτήματα και των δύο (χειροκίνητων και αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων), ενώ ταυτόχρονα επιτρέπει την ταχύτερη αλλαγή ταχυτήτων και από τα δύο, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Οι μηχανικοί κατάφεραν να βελτίωσουν κατα 7% την καταναλωση και κατά 5% την επιτάχυνση σε σύγκριση με την υπάρχουσα μετάδοση DCT 6-ταχυτήτων. Τα χαμηλά επίπεδα θορύβου και κραδασμών ήταν επίσης βασικός στόχος της ομάδας εξέλιξης του νέου DCT που επιτεύχθηκε χάρη στον νέο εξωτερικό σφόνδυλο που εξασφαλίζει βελτίωση υψηλού επιπέδου στο νέο κιβώτιο.
Το νέο DCT αποτελείται από δύο ξηρού τύπου συμπλέκτες, ο καθένας εφοδιασμένος με έναν ηλεκτρικό κινητήρα ενεργοποίησης του συμπλέκτη για βελτίωση της οικονομίας καυσίμου και ένα ζευγάρι αξόνων μετάδοσης, ένα για τις μονές ταχύτητες και ένα για τις ζυγές ταχύτητες. Αυτή η διάταξη επιτρέπει στο DCT να αλλάζει διαδοχικά τις ταχύτητες ή να περάσει αμέσως σε οποιαδήποτε από τις επτά επόμενες ταχύτητες (ή και το αντίστροφο), ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού.
Το σύνολο προσφέρει ομαλή και ταχύτατη αλλαγή σχέσεων χωρίς να χάνεται η ροπή κατά την αλλαγή και εξασφαλίζει ομαλότερη λειτουργία σε όλες τις συνθήκες με την μέγιστη οικονομία σε σχέση με τα 6-ταχυτα DCT, καταλήγει η ανακοίνωση. Το νέο DCT θα μπει στην παραγωγή το 2015.
Βαθμολογήστε το άρθρο:
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια