Αθλητικά - 2 μήνες 14 ώρες πιο πριν
ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ 4/4/2014
Υποβλήθηκε στις Πέμ, 03/04/2014 - 12:00.
Εκτυπώσιμη μορφή
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
Κλιμακώνουμε, δυναμώνουμε και διευρύνουμε τον αγώνα μας. Ακυρώνουμε και καταργούμε το θεσμικό πλαίσιο της «αξιολόγησης – χειραγώγησης». Ακυρώνουμε τις εγκυκλίους της ντροπής που βάζουν ζητήματα αντιδημοκρατικής εκτροπής και οπισθοδρόμησης.
Με ενότητα και αγώνα παλεύουμε ενάντια στις άδικες μνημονιακές πολιτικές που «κλέβουν» τη ζωή μας και διαλύουν τη δημόσια εκπαίδευση. Αντιτασσόμαστε στις πρακτικές της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας που μεταθέτει τις ευθύνες της και στοχοποιεί και κατηγοριοποιεί τους εκπαιδευτικούς.
Σταματάμε τα σεμινάρια της ντροπής που απευθύνονται στους νέους αξιολογητές και επαναφέρουν τον «επιθεωρητισμό» και την οπισθοδρόμηση που έχει καταδικαστεί στις συνειδήσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας και της κοινωνίας.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σας καλεί να συμμετάσχετε την Παρασκευή 4 Απριλίου 2014:
Από τη Δ.Ο.Ε.
Κλιμακώνουμε, δυναμώνουμε και διευρύνουμε τον αγώνα μας. Ακυρώνουμε και καταργούμε το θεσμικό πλαίσιο της «αξιολόγησης – χειραγώγησης». Ακυρώνουμε τις εγκυκλίους της ντροπής που βάζουν ζητήματα αντιδημοκρατικής εκτροπής και οπισθοδρόμησης.
Με ενότητα και αγώνα παλεύουμε ενάντια στις άδικες μνημονιακές πολιτικές που «κλέβουν» τη ζωή μας και διαλύουν τη δημόσια εκπαίδευση. Αντιτασσόμαστε στις πρακτικές της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας που μεταθέτει τις ευθύνες της και στοχοποιεί και κατηγοριοποιεί τους εκπαιδευτικούς.
Σταματάμε τα σεμινάρια της ντροπής που απευθύνονται στους νέους αξιολογητές και επαναφέρουν τον «επιθεωρητισμό» και την οπισθοδρόμηση που έχει καταδικαστεί στις συνειδήσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας και της κοινωνίας.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σας καλεί να συμμετάσχετε την Παρασκευή 4 Απριλίου 2014:
- Στην 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση
- Στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας στις 12:00
- Στις κατά τόπους συγκεντρώσεις που διοργανώνουν οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Από τη Δ.Ο.Ε.
Βαθμολογήστε το άρθρο:
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια