Αθλητικά - 2 μήνες 1 εβδομάδα πιο πριν
ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ
Υποβλήθηκε στις Τρί, 10/06/2014 - 12:06.
Εκτυπώσιμη μορφή
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ για τις συνταξιοδοτήσεις
των αιρετών του ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας
Γεωργίας Αμπατζή και Χρήστου Καρακώστα,
εκπροσώπων της Εκπαιδευτικής Δράσης
Καρδίτσα 9/6/2014
Συναδέλφισσες/συνάδελφοι,
Στον πίνακα που ακολουθεί σας κοινοποιούμε τις οριστικές συνταξιοδοτήσεις καθηγητών Ν. Καρδίτσας ανά ειδικότητα. Στη στήλη «ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ 1-7 ΩΣ 31-12-2013» αποτυπώνονται οι συνταξιοδοτήσεις για τις οποίες έχει ήδη εκδοθεί ΦΕΚ λύσης της υπαλληλικής σχέσης (56 στο σύνολο). Η στήλη «ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΜΑΪΟΥ 2014» αφορά στις αιτήσεις συνταξιοδότησης που κατατέθηκαν στη ΔΔΕ Καρδίτσας, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 36, παρ.20 του ν.4186/2013, και για τις οποίες η προθεσμία ανάκλησης έληξε στις 30-5-2014.
Να επισημάνουμε ότι:
α) Στα οργανικά κενά θα συνυπολογιστούν οι θέσεις που προκύπτουν από τις φετινές συνταξιοδοτήσεις, καθώς και όσες θα προκύψουν από τους εκπαιδευτικούς που θα αποχωρήσουν από την υπηρεσία μέχρι 31 Αυγούστου 2014 λόγω αυτοδίκαιης απόλυσης.
β) Οι ιδρύσεις σχολείων και οι προσθήκες ομάδων προσανατολισμού, τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, σύμφωνα με το ΦΕΚ 1366τΒ’/28-5-2014, θα ληφθούν υπόψη στον υπολογισμό οργανικών κενών. Ιδρύθηκαν Λυκειακές Τάξεις στο Γυμνάσιο Μαγούλας και θα λειτουργήσουν από τη σχολική χρονιά 2014-2015. Παρατείνεται η λειτουργία των Λυκειακών Τάξεων Ιτέας. Στις σχολικές μονάδες ΕΠΑΛ Μουζακίου, ΕΠΑΛ Παλαμά και 1ο Εσπερινό ΕΠΑΛ προστίθεται η Ομάδα Προσανατολισμού Γεωπονίας, Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής, καθώς και τομείς και ειδικότητες στις υπάρχουσες Ομάδες Προσανατολισμού. Στο 1ο ΕΠΑΛ Καρδίτσας προστίθεται η Ομάδα Προσανατολισμού Διοίκησης και Οικονομίας και ο Τομέας Πληροφορικής (στην υπάρχουσα ομάδα προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών), γεγονός που προκαλεί έντονους προβληματισμούς. Στο 2ο ΕΠΑΛ Καρδίτσας (απόσταση μόλις 100 μέτρων από το 1ο ΕΠΑΛ) λειτουργούν από το 2001 οι Τομείς Οικονομίας-Διοίκησης και Πληροφορικής. Τίθεται το ερώτημα: κατά πόσο είναι επιθυμητό, σε καιρό οικονομικής κρίσης και προσπάθειας μείωσης των εκπαιδευτικών αναγκών, να λειτουργούν τμήματα των κοινών ειδικοτήτων και στα δύο σχολεία με τον ελάχιστο αριθμό μαθητών που προβλέπει η κείμενη νομοθεσία και με ποια κριτήρια θα αποφασιστεί η λειτουργία ενός τμήματος σε ένα από τα δύο σχολεία για χάρη οικονομίας;
Να υπενθυμίσουμε πως τον Ιούλιο του ’13 το Υπουργείο Παιδείας κατάργησε τους πιο περιζήτητους τομείς της Τεχνικής Εκπαίδευσης και 2500 εκπαιδευτικοί τέθηκαν σε διαθεσιμότητα. Υπογράφηκαν μετά από 103 χρόνια οι πρώτες 86 απολύσεις συναδέλφων μας και 1708 εκπαιδευτικοί είναι όμηροι της δικομματικής κυβέρνησης. Όταν οι Διοικούσες Αρχές που απολύουν, ισοπεδώνουν μορφωτικά δικαιώματα, συγχωνεύουν, καταργούν και κατηγοριοποιούν σχολεία, έρχονται να ιδρύσουν τομείς που πανομοιότυποί τους λειτουργούν από χρόνια σε διπλανό σχολείο, μας παραπέμπουν σε σκέψεις ρουσφετολογικής αντιμετώπισης. Πολύ σύντομα θα φανεί αν όσοι ενέκριναν «αναβαθμίσεις» σχολείων έχουν σκοπό να επιτρέψουν τη λειτουργία όλων των τομέων και ειδικοτήτων στις σχολικές μονάδες ή όχι. Πολύ σύντομα θα φανεί αν οι παραπάνω ενέργειες έγιναν με σκοπό να προαχθεί η ανάπτυξη της επαγγελματικής εκπαίδευσης ή αν ο στόχος ήταν να γεννηθεί αθέμιτος ανταγωνισμός μεταξύ σχολείων, προκαλώντας ταυτόχρονα σύγχυση στη μαθητική κοινότητα.
γ) Οι Διευθυντές δύο (2) Γυμνασίων, δύο (2) Γενικών Λυκείων και ενός (1) Επαγγελματικού Λυκείου υπέβαλαν αίτηση συνταξιοδότησης. Οι νέοι Διευθυντές για τις σχολικές μονάδες θα επιλεγούν από τους αξιολογικούς πίνακες, σύμφωνα με την απόφαση 6863/17-08-2011 της Περιφερειακής Διευθύντριας Θεσσαλίας, οι οποίοι ισχύουν μέχρι την 31η Ιουλίου 2015.
δ) Οι διαδικασίες σύνταξης πινάκων κενών-πλεονασμάτων, κρίσης υπεραριθμιών και απόδοσης οργανικών θέσεων θα καθυστερήσουν, διότι δεν έχει ακόμη αποσταλεί η σχετική εγκύκλιος, δεν έχουν ανακοινωθεί οι μεταθέσεις, ούτε έχουν δημοσιοποιηθεί οι (συνεχώς μεταβαλλόμενες) αναθέσεις μαθημάτων. Είναι έντονη η ανησυχία μας για αυτές τις καθυστερήσεις, ακριβώς επειδή τον τελευταίο χρόνο έχουμε βιώσει τα αποτελέσματα της πιο βάρβαρης επίθεσης στα εργασιακά μας δικαιώματα.
Ε) Οι εναπομείναντες εκπαιδευτικοί μετά τις 38 συνταξιοδοτήσεις και την επιστροφή 3 συναδέλφων, λόγω ανάκλησης μετάταξης στην Α/θμια Εκπ/ση (ΦΕΚ 714τΓ’/6-6-2014) είναι 831, εκ των οποίων οι 194 βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ.
Εκπρόσωποι της Εκπαιδευτικής Δράσης
των αιρετών του ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας
Γεωργίας Αμπατζή και Χρήστου Καρακώστα,
εκπροσώπων της Εκπαιδευτικής Δράσης
Καρδίτσα 9/6/2014
Συναδέλφισσες/συνάδελφοι,
Στον πίνακα που ακολουθεί σας κοινοποιούμε τις οριστικές συνταξιοδοτήσεις καθηγητών Ν. Καρδίτσας ανά ειδικότητα. Στη στήλη «ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ 1-7 ΩΣ 31-12-2013» αποτυπώνονται οι συνταξιοδοτήσεις για τις οποίες έχει ήδη εκδοθεί ΦΕΚ λύσης της υπαλληλικής σχέσης (56 στο σύνολο). Η στήλη «ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΜΑΪΟΥ 2014» αφορά στις αιτήσεις συνταξιοδότησης που κατατέθηκαν στη ΔΔΕ Καρδίτσας, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 36, παρ.20 του ν.4186/2013, και για τις οποίες η προθεσμία ανάκλησης έληξε στις 30-5-2014.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ | ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ 1-7 ΩΣ 31-12-2013 | ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΜΑΙΟΥ 2014 |
ΠΕ01-ΘΕΟΛΟΓΟΙ | -- | 2 |
ΠΕ02-ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ | 10 | 13 |
ΠΕ03-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ | 10 | 9 |
ΠΕ04.01-ΦΥΣΙΚΟΙ | 4 | 2 |
ΠΕ04.02-ΧΗΜΙΚΟΙ | 2 | 1 |
ΠΕ04.05-ΓΕΩΛΟΓΟΙ | 3 | 1 |
ΠΕ05-ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΦΙΛ | 1 | -- |
ΠΕ06-ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛ | 2 | 2 |
ΠΕ08-ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ | -- | 1 |
ΠΕ09-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ | 1 | 2 |
ΠΕ10-ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ | -- | 1 |
ΠΕ11-ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ | 4 | -- |
ΠΕ12.05-ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ | 1 | -- |
ΠΕ14.04-ΓΕΩΠΟΝΟΙ | -- | 1 |
ΠΕ15-ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ | 1 | -- |
ΠΕ16.01-ΜΟΥΣΙΚΗΣ | 1 | -- |
ΠΕ17.01-ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΣΠΑΙΤΕ | 1 | -- |
ΠΕ17.02-ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΑΣΠΑΙΤΕ | 1 | -- |
ΠΕ17.04-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΑΣΠΑΙΤΕ | 1 | -- |
ΠΕ17.06-ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ | 1 | -- |
ΠΕ17.07-ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ | 1 | -- |
ΠΕ18.10-ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ | 1 | -- |
ΠΕ18.12-ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | 1 | 1 |
ΤΕ01.01-ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ | 1 | -- |
ΤΕ01.02-ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ | -- | 1 |
ΤΕ01.03-ΜΗΧ. ΑΥΤΟΚ/ΤΩΝ | 2 | -- |
ΤΕ01.04-ΨΥΚΤΙΚΟΙ | 1 | -- |
ΤΕ01.06-ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ | 1 | 1 |
ΤΕ01.07-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ | -- | -- |
ΤΕ01.11-ΥΠΑΛ. ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ | 1 | -- |
ΔΕ01.02-ΜΗΧΑΝΟΤΕΧΝΙΤΕΣ | 1 | -- |
ΔΕ01.04-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ | 1 | -- |
ΔΕ01.10-ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | 1 | -- |
ΣΥΝΟΛΑ | 56 | 38 |
Να επισημάνουμε ότι:
α) Στα οργανικά κενά θα συνυπολογιστούν οι θέσεις που προκύπτουν από τις φετινές συνταξιοδοτήσεις, καθώς και όσες θα προκύψουν από τους εκπαιδευτικούς που θα αποχωρήσουν από την υπηρεσία μέχρι 31 Αυγούστου 2014 λόγω αυτοδίκαιης απόλυσης.
β) Οι ιδρύσεις σχολείων και οι προσθήκες ομάδων προσανατολισμού, τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, σύμφωνα με το ΦΕΚ 1366τΒ’/28-5-2014, θα ληφθούν υπόψη στον υπολογισμό οργανικών κενών. Ιδρύθηκαν Λυκειακές Τάξεις στο Γυμνάσιο Μαγούλας και θα λειτουργήσουν από τη σχολική χρονιά 2014-2015. Παρατείνεται η λειτουργία των Λυκειακών Τάξεων Ιτέας. Στις σχολικές μονάδες ΕΠΑΛ Μουζακίου, ΕΠΑΛ Παλαμά και 1ο Εσπερινό ΕΠΑΛ προστίθεται η Ομάδα Προσανατολισμού Γεωπονίας, Τεχνολογίας Τροφίμων και Διατροφής, καθώς και τομείς και ειδικότητες στις υπάρχουσες Ομάδες Προσανατολισμού. Στο 1ο ΕΠΑΛ Καρδίτσας προστίθεται η Ομάδα Προσανατολισμού Διοίκησης και Οικονομίας και ο Τομέας Πληροφορικής (στην υπάρχουσα ομάδα προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών), γεγονός που προκαλεί έντονους προβληματισμούς. Στο 2ο ΕΠΑΛ Καρδίτσας (απόσταση μόλις 100 μέτρων από το 1ο ΕΠΑΛ) λειτουργούν από το 2001 οι Τομείς Οικονομίας-Διοίκησης και Πληροφορικής. Τίθεται το ερώτημα: κατά πόσο είναι επιθυμητό, σε καιρό οικονομικής κρίσης και προσπάθειας μείωσης των εκπαιδευτικών αναγκών, να λειτουργούν τμήματα των κοινών ειδικοτήτων και στα δύο σχολεία με τον ελάχιστο αριθμό μαθητών που προβλέπει η κείμενη νομοθεσία και με ποια κριτήρια θα αποφασιστεί η λειτουργία ενός τμήματος σε ένα από τα δύο σχολεία για χάρη οικονομίας;
Να υπενθυμίσουμε πως τον Ιούλιο του ’13 το Υπουργείο Παιδείας κατάργησε τους πιο περιζήτητους τομείς της Τεχνικής Εκπαίδευσης και 2500 εκπαιδευτικοί τέθηκαν σε διαθεσιμότητα. Υπογράφηκαν μετά από 103 χρόνια οι πρώτες 86 απολύσεις συναδέλφων μας και 1708 εκπαιδευτικοί είναι όμηροι της δικομματικής κυβέρνησης. Όταν οι Διοικούσες Αρχές που απολύουν, ισοπεδώνουν μορφωτικά δικαιώματα, συγχωνεύουν, καταργούν και κατηγοριοποιούν σχολεία, έρχονται να ιδρύσουν τομείς που πανομοιότυποί τους λειτουργούν από χρόνια σε διπλανό σχολείο, μας παραπέμπουν σε σκέψεις ρουσφετολογικής αντιμετώπισης. Πολύ σύντομα θα φανεί αν όσοι ενέκριναν «αναβαθμίσεις» σχολείων έχουν σκοπό να επιτρέψουν τη λειτουργία όλων των τομέων και ειδικοτήτων στις σχολικές μονάδες ή όχι. Πολύ σύντομα θα φανεί αν οι παραπάνω ενέργειες έγιναν με σκοπό να προαχθεί η ανάπτυξη της επαγγελματικής εκπαίδευσης ή αν ο στόχος ήταν να γεννηθεί αθέμιτος ανταγωνισμός μεταξύ σχολείων, προκαλώντας ταυτόχρονα σύγχυση στη μαθητική κοινότητα.
γ) Οι Διευθυντές δύο (2) Γυμνασίων, δύο (2) Γενικών Λυκείων και ενός (1) Επαγγελματικού Λυκείου υπέβαλαν αίτηση συνταξιοδότησης. Οι νέοι Διευθυντές για τις σχολικές μονάδες θα επιλεγούν από τους αξιολογικούς πίνακες, σύμφωνα με την απόφαση 6863/17-08-2011 της Περιφερειακής Διευθύντριας Θεσσαλίας, οι οποίοι ισχύουν μέχρι την 31η Ιουλίου 2015.
δ) Οι διαδικασίες σύνταξης πινάκων κενών-πλεονασμάτων, κρίσης υπεραριθμιών και απόδοσης οργανικών θέσεων θα καθυστερήσουν, διότι δεν έχει ακόμη αποσταλεί η σχετική εγκύκλιος, δεν έχουν ανακοινωθεί οι μεταθέσεις, ούτε έχουν δημοσιοποιηθεί οι (συνεχώς μεταβαλλόμενες) αναθέσεις μαθημάτων. Είναι έντονη η ανησυχία μας για αυτές τις καθυστερήσεις, ακριβώς επειδή τον τελευταίο χρόνο έχουμε βιώσει τα αποτελέσματα της πιο βάρβαρης επίθεσης στα εργασιακά μας δικαιώματα.
Ε) Οι εναπομείναντες εκπαιδευτικοί μετά τις 38 συνταξιοδοτήσεις και την επιστροφή 3 συναδέλφων, λόγω ανάκλησης μετάταξης στην Α/θμια Εκπ/ση (ΦΕΚ 714τΓ’/6-6-2014) είναι 831, εκ των οποίων οι 194 βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ.
|
|
Εκπρόσωποι της Εκπαιδευτικής Δράσης
Βαθμολογήστε το άρθρο:
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια