Τέσσερις νέες διακρίσεις για το 6ο Δημοτικό σχολείο Καρδίτσας
Τέσσερις νέες διακρίσεις για το 6ο Δημοτικό σχολείο Καρδίτσας, δύο Ευρωπαϊκές Ετικέτες Ποιότητας και δύο Εθνικές Ετικέτες Ποιότητας απονεμήθηκαν για τα έργα eTwinning τα οποία υλοποιήθηκαν την προηγούμενη σχολική χρονιά.
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου που βραβεύθηκαν , η κ. Διαμαντή Χρύσα, εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας και συντονίστρια και των δύο προγραμμάτων, η κ. Κουτρουμάνου Μαρία δασκάλα του τμήματος Δ1 και η κ. Λέντζα Αλέκα εκπαιδευτικός Πληροφορικής έλαβαν μαζί με τα βραβεία τους συγχαρητήρια emails τόσο από την Εθνική Επιτροπή eTwinning αλλά και από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Επιτροπή τα οποία αναφέρουν:
“Συγχαρητήρια για την τελειότητα της εργασίας σας.... που σημαίνει ότι η εργασία σας, η εργασία των μαθητών και του σχολείου σας, έχουν αναγνωρισθεί στο υψηλότερο Ευρωπαϊκό επίπεδο”
Οι μαθητές της Δ1 τάξης υλοποίησαν το πρώτο πρόγραμμα “The most important thing”, (“Το πιο σημαντικό πράγμα”) σε συνεργασία με τους μαθητές Δημοτικών Σχολείων από έξι( 6) Ευρωπαϊκές χώρες.
Όλοι οι μαθητές βρίσκονταν σε μια κοινή πορεία μάθησης με στόχο την οικοδόμηση του ενεργού πολίτη και την ευαισθητοποίηση τους προς την αξία της «διαφορετικότητας» στην πολυπολιτισμική κοινωνία μας .
Οι μαθητές ασχολήθηκαν με συνεργατικές δραστηριότητες, αρχίζοντας τις ανακαλύψεις τους μέσα από τον θαυμαστό κόσμο των ζώων, χρησιμοποιώντας την αγγλική γλώσσα με την μεθοδολογία CLIL και τα εργαλεία web 2.0 στην πληροφορική και οδηγήθηκαν στο συμπέρασμα ότι η διαφορετικότητα είναι πλούτος. Μεταξύ των εταίρων υπήρξε κοινός σχεδιασμός και χρονοδιάγραμμα, οργανώθηκε ηλεκτρονικά η παρουσίαση κάθε σχολείου, η επιλογή και παρουσίαση αγαπημένων ζώων και ενός άγριου ζώου της περιοχής. Το έργο τελειώνει με μια εικονική συνεργατική εκτέλεση-προέκταση της ιστορίας «The most important thing» όπου κυριαρχεί η ανοχή και ο σεβασμός μέσα από τα μάτια των ζώων.
Το δεύτερο πρόγραμμα με τίτλο “Where in Europe?” υλοποίησαν οι μαθητές των τμημάτων της ΣΤ' τάξης με τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών κ. Σαμαρά Λάμπρου, κ. Παπαγεωργίου Κώστα, κ. Νικολάου Χρύσας και Κοντού Έλιας
Εννέα (9) ευρωπαϊκά σχολεία συμμετείχαν σε ένα εικονικό ταξίδι σε όλη την Ευρώπη, με στόχο να ανακαλύψουν κάποιες πόλεις μέσα από τα μάτια του Twinny, ενός χαρακτήρα που δημιουργήθηκε από τους μαθητές .
Οι μαθητές χρησιμοποιώντας την αγγλική γλώσσα ( με τη μεθοδολογία CLIL ) και διάφορα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, ασχολήθηκαν με συνεργατικές δραστηριότητες ξεκινώντας από τον τόπο που ζουν ώστε να οδηγηθούν στην ανακάλυψη μιας συλλογικής κληρονομιάς , στις πολιτιστικές ρίζες , στις ομοιότητες και στις διαφορές μεταξύ των χωρών , μέσα από τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού βιβλίου, ενός ebook!
Οι μαθητές είχαν κυρίαρχο λόγο στην επιλογή των εικόνων, στις παρουσιάσεις των περιοχών τους, στις συνδέσεις skype και στη δημιουργία του ηλεκτρονικού βιβλίου και των QRcodes .
Το πρόγραμμα ενθάρρυνε και έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές να μαθαίνουν αυτόνομα, ατομικά αλλά και σε ζεύγη και σε ομάδες, να ενεργοποιούν και να βελτιώνουν τη γλώσσα, μέσα από πρωτόγνωρες εμπειρίες, ανακαλύπτοντας νέα ενδιαφέροντα σε συνεργασία με τους συμμαθητές τους στο σχολείο τους και στα σχολεία των εταίρων, κατανοώντας με αυτόν τον τρόπο την αξία της συμμετοχής στην ευρωπαϊκή σχολική κοινότητα.
Επιπλέον, στους εκπαιδευτικούς δόθηκε η ευκαιρία να διευρύνουν τον επαγγελματικό τους ορίζοντα, να συνεργαστούν στο σχολείο διαθεματικά (εκπαιδευτικοί διαφορετικών ειδικοτήτων: αγγλικών, πληροφορικής, δάσκαλοι τάξης) , αλλά και με τους εκπαιδευτικούς των εταίρων σχολείων δίνοντας ευρωπαϊκή διάσταση στο εκπαιδευτικό τους έργο και ευρωπαϊκό προφίλ στο σχολείο.
.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια