Αθλητικά - 1 μήνας 4 εβδομάδες πιο πριν
ΝΕΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ VOLVO XC90
Υποβλήθηκε στις Τετ, 06/08/2014 - 13:09.
Εκτυπώσιμη μορφή
Η Volvo ανακοίνωσε ότι το νέο Volvo XC90 θα έχει δύο παγκόσμιες πρωτιές στον τομέα της ασφάλειας. Συγκεκριμένα αναφέρεται ότι για πρώτη φορά στον κόσμο, το βασικό πακέτο εξοπλισμού περιλαμβάνει σύστημα το οποίο εξασφαλίζει αυτόματο φρενάρισμα όταν ο οδηγός στρίβει εμπρός από όχημα που έρχεται από την αντίθετη κατεύθυνση, με αυξημένη επικινδυνότητα. Επίσης για πρώτη φορά, θα προσφέρεται διάταξη η οποία φροντίζει για την ολιστική αντιμετώπιση εκτροπής από το δρόμο.
Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι το νέο XC90 --το οποίο θα αποκαλυφθεί στα τέλη Αυγούστου-- θα διαθέτει πλούσιο και τεχνολογικά εξελιγμένο βασικό εξοπλισμό ασφάλειας. Οι νέες τεχνολογίες θα φέρουν τη μάρκα ένα ακόμα σημαντικό βήμα πιο κοντά στο όραμά της, μέχρι το 2020 να μη σκοτώνεται ή τραυματίζεται σοβαρά κάποιος σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο της Volvo, τονίζεται στην επίσημη ανακοίνωση.
Η εκτροπή ενός αυτοκινήτου από τον δρόμο είναι ένας συνηθισμένος τύπος ατυχήματος με διαφορετικές αιτίες, όπως η διάσπαση της προσοχής του οδηγού, η κόπωση ή οι κακές καιρικές συνθήκες. Για παράδειγμα, οι μισοί θάνατοι από τροχαία ατυχήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες οφείλονται στην έξοδο του αυτοκινήτου από τον δρόμο, ενώ στη Σουηδία, τα ατυχήματα στα οποία εμπλέκεται ένα μόνο αυτοκίνητο αποτελούν το ένα τρίτο όλων των θανατηφόρων και σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων.
Η Volvo θεωρεί αυτά τα στατιστικά στοιχεία ανησυχητικά. Παρότι δεν υπάρχουν αυτήν τη στιγμή θεσπισμένοι έλεγχοι ή δοκιμές αξιολόγησης που να εξετάζουν την ικανότητα ενός αυτοκινήτου να αντιμετωπίζει ατυχήματα εκτροπής από τον δρόμο, η εταιρεία αποφάσισε να εξελίξει την τεχνολογία για την προστασία των επιβαινόντων σε ανάλογες περιπτώσεις.
Η σουηδική μάρκα εξέλιξε το σύστημα Safe Positioning για την αντιμετώπιση αυτών των καταστάσεων. Σε περίπτωση εκτροπής του αυτοκινήτου από τον δρόμο, το νέο XC90 αντιλαμβάνεται τη σοβαρότητα της κατάστασης και σφίγγει τις ζώνες ασφαλείας εμπρός, συγκρατώντας τούς επιβαίνοντες στη θέση τους. Οι ζώνες παραμένουν σταθερά σφιγμένες όσο το αυτοκίνητο συνεχίζει να κινείται.
Προκειμένου να αποτραπούν τραυματισμοί στην σπονδυλική στήλη, μια λειτουργία απορρόφησης της ενέργειας ανάμεσα στο κάθισμα και τον σκελετό του καθίσματος απορροφά τις κατακόρυφες δυνάμεις που αναπτύσσονται όταν το αυτοκίνητο προσγειώνεται ανώμαλα στο έδαφος. Η λύση αυτή μπορεί να περιορίσει τις κατακόρυφες δυνάμεις που δέχεται το σώμα ακόμα και στα 2/3 των αρχικών. Αυτό μπορεί να αποτρέψει τραυματισμούς στη σπονδυλική στήλη, οι οποίοι είναι σοβαροί και συχνοί σε τέτοιου είδους ατυχήματα.
Η τεχνολογία που φρενάρει το αυτοκίνητο αυτόματα αν ο οδηγός στρίψει εμπρός από όχημα που έρχεται από την αντίθετη κατεύθυνση, με αυξημένο κίνδυνο για τα δύο οχήματα, είναι επίσης σημαντική. Αυτή είναι μια συνηθισμένη περίπτωση σε πολυσύχναστες διασταυρώσεις μέσα στην πόλη, αλλά και σε λεωφόρους όπου το όριο ταχύτητας είναι μεγαλύτερο. Το νέο XC90 ανιχνεύει τον κίνδυνο σύγκρουσης και φρενάρει αυτόματα προκειμένου να αποφύγει τη σύγκρουση ή να μετριάσει τις επιπτώσεις της.
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (WHO) υπολογίζει ότι περίπου 1,2 εκατομμύρια άνθρωποι σκοτώνονται και πάνω από 50 εκατομμύρια τραυματίζονται σε τροχαία ατυχήματα κάθε χρόνο. Οι αριθμοί αυτοί αναμένεται να αυξηθούν ραγδαία αν δεν ληφθούν μέτρα. Η Volvo είναι αποφασισμένη να ηγηθεί αυτής της προσπάθειας, χρησιμοποιώντας σαν βασική αρχή το όραμά της για ένα μέλλον χωρίς συγκρούσεις. Η ομάδα έρευνας τροχαίων ατυχημάτων της Volvo μελετά τροχαία ατυχήματα από το 1970. Σήμερα, διαθέτει στη βάση δεδομένων της πληροφορίες για περίπου 43.400 ατυχήματα.
Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι το νέο XC90 --το οποίο θα αποκαλυφθεί στα τέλη Αυγούστου-- θα διαθέτει πλούσιο και τεχνολογικά εξελιγμένο βασικό εξοπλισμό ασφάλειας. Οι νέες τεχνολογίες θα φέρουν τη μάρκα ένα ακόμα σημαντικό βήμα πιο κοντά στο όραμά της, μέχρι το 2020 να μη σκοτώνεται ή τραυματίζεται σοβαρά κάποιος σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο της Volvo, τονίζεται στην επίσημη ανακοίνωση.
Η εκτροπή ενός αυτοκινήτου από τον δρόμο είναι ένας συνηθισμένος τύπος ατυχήματος με διαφορετικές αιτίες, όπως η διάσπαση της προσοχής του οδηγού, η κόπωση ή οι κακές καιρικές συνθήκες. Για παράδειγμα, οι μισοί θάνατοι από τροχαία ατυχήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες οφείλονται στην έξοδο του αυτοκινήτου από τον δρόμο, ενώ στη Σουηδία, τα ατυχήματα στα οποία εμπλέκεται ένα μόνο αυτοκίνητο αποτελούν το ένα τρίτο όλων των θανατηφόρων και σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων.
Η Volvo θεωρεί αυτά τα στατιστικά στοιχεία ανησυχητικά. Παρότι δεν υπάρχουν αυτήν τη στιγμή θεσπισμένοι έλεγχοι ή δοκιμές αξιολόγησης που να εξετάζουν την ικανότητα ενός αυτοκινήτου να αντιμετωπίζει ατυχήματα εκτροπής από τον δρόμο, η εταιρεία αποφάσισε να εξελίξει την τεχνολογία για την προστασία των επιβαινόντων σε ανάλογες περιπτώσεις.
Η σουηδική μάρκα εξέλιξε το σύστημα Safe Positioning για την αντιμετώπιση αυτών των καταστάσεων. Σε περίπτωση εκτροπής του αυτοκινήτου από τον δρόμο, το νέο XC90 αντιλαμβάνεται τη σοβαρότητα της κατάστασης και σφίγγει τις ζώνες ασφαλείας εμπρός, συγκρατώντας τούς επιβαίνοντες στη θέση τους. Οι ζώνες παραμένουν σταθερά σφιγμένες όσο το αυτοκίνητο συνεχίζει να κινείται.
Προκειμένου να αποτραπούν τραυματισμοί στην σπονδυλική στήλη, μια λειτουργία απορρόφησης της ενέργειας ανάμεσα στο κάθισμα και τον σκελετό του καθίσματος απορροφά τις κατακόρυφες δυνάμεις που αναπτύσσονται όταν το αυτοκίνητο προσγειώνεται ανώμαλα στο έδαφος. Η λύση αυτή μπορεί να περιορίσει τις κατακόρυφες δυνάμεις που δέχεται το σώμα ακόμα και στα 2/3 των αρχικών. Αυτό μπορεί να αποτρέψει τραυματισμούς στη σπονδυλική στήλη, οι οποίοι είναι σοβαροί και συχνοί σε τέτοιου είδους ατυχήματα.
Η τεχνολογία που φρενάρει το αυτοκίνητο αυτόματα αν ο οδηγός στρίψει εμπρός από όχημα που έρχεται από την αντίθετη κατεύθυνση, με αυξημένο κίνδυνο για τα δύο οχήματα, είναι επίσης σημαντική. Αυτή είναι μια συνηθισμένη περίπτωση σε πολυσύχναστες διασταυρώσεις μέσα στην πόλη, αλλά και σε λεωφόρους όπου το όριο ταχύτητας είναι μεγαλύτερο. Το νέο XC90 ανιχνεύει τον κίνδυνο σύγκρουσης και φρενάρει αυτόματα προκειμένου να αποφύγει τη σύγκρουση ή να μετριάσει τις επιπτώσεις της.
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (WHO) υπολογίζει ότι περίπου 1,2 εκατομμύρια άνθρωποι σκοτώνονται και πάνω από 50 εκατομμύρια τραυματίζονται σε τροχαία ατυχήματα κάθε χρόνο. Οι αριθμοί αυτοί αναμένεται να αυξηθούν ραγδαία αν δεν ληφθούν μέτρα. Η Volvo είναι αποφασισμένη να ηγηθεί αυτής της προσπάθειας, χρησιμοποιώντας σαν βασική αρχή το όραμά της για ένα μέλλον χωρίς συγκρούσεις. Η ομάδα έρευνας τροχαίων ατυχημάτων της Volvo μελετά τροχαία ατυχήματα από το 1970. Σήμερα, διαθέτει στη βάση δεδομένων της πληροφορίες για περίπου 43.400 ατυχήματα.
Βαθμολογήστε το άρθρο:
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια