Αθλητικά - 2 μήνες 1 εβδομάδα πιο πριν
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙΣΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Υποβλήθηκε στις Πέμ, 24/10/2013 - 12:53.
Εκτυπώσιμη μορφή
Ερώτηση κατέθεσε, ο Βουλευτής Καρδίτσας κ. Κώστας Τσιάρας σχετικά με τη διαδικασία της κινητικότητας των εκπαιδευτικών, που τέθηκαν σε καθεστώς διαθεσιμότητας μετά την κατάργηση των 52 ειδικοτήτων από την Τεχνική και Επαγγελματική εκπαίδευση. Με την ερώτηση του ο κ. Τσιάρας ζητά να πληροφορηθεί το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης της διαδικασίας της κινητικότητας και τι πρόκειται να ισχύσει σχετικά με την μοριοδότηση των υπό αξιολόγηση εκπαιδευτικών. Αναλυτικά η ερώτηση έχει ως εξής:
«Με το Ν. 4172/2013 είχαμε την κατάργηση 52 ειδικοτήτων της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και των αντίστοιχων οργανικών θέσεων του εκπαιδευτικού προσωπικού, το οποίο τέθηκε άμεσα στο καθεστώς της διαθεσιμότητας – κινητικότητας. Ωστόσο μέχρι στιγμής δεν έχει προχωρήσει ακόμα η διαδικασία της μοριοδότησης των εν λόγω εκπαιδευτικών και της προκήρυξης των νέων θέσεων, στις οποίες θα μπορούσαν να μεταταχθούν. Η καθυστέρηση αυτή δημιουργεί μια δικαιολογημένη ανασφάλεια και αναστάτωση στους ενδιαφερομένους καθώς βρίσκονται για καιρό σε ένα μετέωρο καθεστώς με αβέβαιο μέλλον.
Πολλοί μάλιστα από αυτούς θα μπορούσαν να απορροφηθούν κατά την διαδικασία των μετατάξεων από την Β/θμια στην Α/θμια εκπαίδευση για την κάλυψη κενών, αφού είχαν τα απαραίτητα προσόντα ως κάτοχοι δεύτερου πτυχίου, όπως για παράδειγμα βρεφονηπιοκόμοι (ΠΕ18.33) που έχουν και πτυχίο νηπιαγωγού (ΠΕ60). Ωστόσο σε αυτούς κατά την προηγούμενη διαδικασία δεν τους δόθηκε καν το δικαίωμα να κάνουν αίτηση, με το αιτιολογικό, πως βρίσκονται ήδη σε καθεστώς διαθεσιμότητας - κινητικότητας.
Ταυτόχρονα έκδηλη είναι η ανησυχία τους για την διαφορετική μοριοδότηση μεταξύ των εκπαιδευτικών, οι οποίοι προσελήφθησαν άλλοι με ΑΣΕΠ και άλλοι με Επετηρίδα, καθώς η μέχρι τώρα ανακοινώσεις δημιουργούν μια τεράστια διαφορά μορίων, η οποία μπορεί να δημιουργεί μια λανθάνουσα εικόνα για την διαδικασία της αξιολόγησης.
Κατόπιν τούτων ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:
Θα δοθεί η δυνατότητα σε όσους εκπαιδευτικούς είχαν θέσεις στις καταργηθείσες ειδικότητες και έχουν δεύτερο πτυχίο, να μεταχθούν στην Α/θμια εκπαίδευση;
Η προκήρυξη των θέσεων απορρόφησης των διαθεσίμων κατά την διαδικασία των μετατάξεων θα γίνει με τρόπο, που να διασφαλίζει στα πλαίσια του δυνατού, την μικρότερη δυνατή μετακίνηση τους;
Πότε θα γίνει η ανακοίνωση των κριτηρίων της μοριοδότησης της κινητικότητας των σε καθεστώς διαθεσιμότητας εκπαιδευτικών της τεχνικής εκπαίδευσης και εαν θα είναι διαφορετική από ότι έχει μέχρι σήμερα ανακοινωθεί από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, ανταποκρινόμενη καλυτέρα στην ιδιαιτερότητα της πρόσληψης εκπαιδευτικών τόσο με διαδικασίες ΑΣΕΠ όσο και με επετηρίδα;»
«Με το Ν. 4172/2013 είχαμε την κατάργηση 52 ειδικοτήτων της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και των αντίστοιχων οργανικών θέσεων του εκπαιδευτικού προσωπικού, το οποίο τέθηκε άμεσα στο καθεστώς της διαθεσιμότητας – κινητικότητας. Ωστόσο μέχρι στιγμής δεν έχει προχωρήσει ακόμα η διαδικασία της μοριοδότησης των εν λόγω εκπαιδευτικών και της προκήρυξης των νέων θέσεων, στις οποίες θα μπορούσαν να μεταταχθούν. Η καθυστέρηση αυτή δημιουργεί μια δικαιολογημένη ανασφάλεια και αναστάτωση στους ενδιαφερομένους καθώς βρίσκονται για καιρό σε ένα μετέωρο καθεστώς με αβέβαιο μέλλον.
Πολλοί μάλιστα από αυτούς θα μπορούσαν να απορροφηθούν κατά την διαδικασία των μετατάξεων από την Β/θμια στην Α/θμια εκπαίδευση για την κάλυψη κενών, αφού είχαν τα απαραίτητα προσόντα ως κάτοχοι δεύτερου πτυχίου, όπως για παράδειγμα βρεφονηπιοκόμοι (ΠΕ18.33) που έχουν και πτυχίο νηπιαγωγού (ΠΕ60). Ωστόσο σε αυτούς κατά την προηγούμενη διαδικασία δεν τους δόθηκε καν το δικαίωμα να κάνουν αίτηση, με το αιτιολογικό, πως βρίσκονται ήδη σε καθεστώς διαθεσιμότητας - κινητικότητας.
Ταυτόχρονα έκδηλη είναι η ανησυχία τους για την διαφορετική μοριοδότηση μεταξύ των εκπαιδευτικών, οι οποίοι προσελήφθησαν άλλοι με ΑΣΕΠ και άλλοι με Επετηρίδα, καθώς η μέχρι τώρα ανακοινώσεις δημιουργούν μια τεράστια διαφορά μορίων, η οποία μπορεί να δημιουργεί μια λανθάνουσα εικόνα για την διαδικασία της αξιολόγησης.
Κατόπιν τούτων ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:
Θα δοθεί η δυνατότητα σε όσους εκπαιδευτικούς είχαν θέσεις στις καταργηθείσες ειδικότητες και έχουν δεύτερο πτυχίο, να μεταχθούν στην Α/θμια εκπαίδευση;
Η προκήρυξη των θέσεων απορρόφησης των διαθεσίμων κατά την διαδικασία των μετατάξεων θα γίνει με τρόπο, που να διασφαλίζει στα πλαίσια του δυνατού, την μικρότερη δυνατή μετακίνηση τους;
Πότε θα γίνει η ανακοίνωση των κριτηρίων της μοριοδότησης της κινητικότητας των σε καθεστώς διαθεσιμότητας εκπαιδευτικών της τεχνικής εκπαίδευσης και εαν θα είναι διαφορετική από ότι έχει μέχρι σήμερα ανακοινωθεί από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, ανταποκρινόμενη καλυτέρα στην ιδιαιτερότητα της πρόσληψης εκπαιδευτικών τόσο με διαδικασίες ΑΣΕΠ όσο και με επετηρίδα;»
Βαθμολογήστε το άρθρο:
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια