Αθλητικά - 2 μήνες 5 ημέρες πιο πριν
Δόθηκε στην κυκλοφορία από την Περιφέρεια Θεσσαλίας η δυτική παράκαμψη της Καρδίτσας προϋπολογισμού 11,6 εκατ. ευρώ
Υποβλήθηκε στις Πέμ, 28/04/2016 - 16:19.
Εκτυπώσιμη μορφή
Η Δυτική Παράκαμψη Καρδίτσας είναι έργο μεγάλης σημασίας τόσο για την πόλη της Καρδίτσας και τους κατοίκους της, όσο και για τη διερχόμενη κυκλοφορία, καθώς ολοκληρώνει το τμήμα αυτό της παράκαμψης της πόλης», τόνισε σε δηλώσεις του σήμερα ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός κατά την παράδοση σε κυκλοφορία από τη Περιφέρεια Θεσσαλίας του τμήματος της αρτηρίας της δυτικής παράκαμψης Καρδίτσας από τον κόμβο Αγ. Βησσαρίου έως τον κόμβο Φαναρίου. Το έργο ήταν προϋπολογισμού 11.600.000,00 € και ολοκληρώθηκε με πόρους του ΕΣΠΑ Θεσσαλίας.
Ο κ. Κ. Αγοραστός επεσήμανε ότι πρόκειται για ένα έργο που αποσυμφορεί κυκλοφοριακά το κέντρο της πόλης μέσω ενός ασφαλούς δικτύου κύριας οδού και παράπλευρων δρόμων. Παράλληλα επεσήμανε ότι το έργο στήριξε θέσεις εργασίας και έδωσε χρήμα στην τοπική οικονομία και κοινωνία. «Κατασκευάστηκαν 3 χλμ κύριας οδού 8χλμ παραδρόμων, 6 ισόπεδου κόμβοι και νησίδα ασφαλείας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας.
Από την πλευρά του ο αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας κ. Βασίλης Τσιάκος υπογράμμισε: « Πρόκειται για ένα έργο πνοής για την πόλη της Καρδίτσας. Πλέον τα διερχόμενα οχήματα αποφεύγουν το κέντρο της πόλης και μέσω του σύγχρονου αυτού δρόμου μεταβαίνουν γρηγορότερα στον προορισμό τους».
Με την εργολαβία αυτή ολοκληρώθηκε αρτηρία στο τμήμα από Ι/Κ Φαναρίου έως Ι/Κ Αγ. Βησσαρίου μήκους 3 χλμ., με το παράπλευρο δίκτυο και τις απαιτούμενες οδικές συνδέσεις με το υφιστάμενο δίκτυο, συνολικού μήκους περίπου 8 χλμ. Στο τμήμα αυτό περιλαμβάνεται η ολοκλήρωση των έξι (6) ηλεκτροφωτισμένων και σηματοδοτούμενων κόμβων Φαναρίου, Αγ. Σεραφείμ, Τεμπονέρα, Τρικάλων, του κόμβου στην Χ.Θ. 3+800 και του κόμβου Αγ. Βησσαρίου.
Η αρτηρία έχει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση με διαχωριστική κεντρική νησίδα, ενώ σε όλο το μήκος της αρτηρίας τοποθετήθηκαν μονόπλευρα στηθαία ασφαλείας, στην κεντρική νησίδα και στα ερείσματα καθώς και στις παράπλευρες οδούς σε διακεκριμένα σημεία για την ασφάλεια των χρηστών της.
Με την παρούσα εργολαβία και σε συνδυασμό με το τμήμα από Ι/Κ Φαναρίου έως Ι/Κ Ταυρωπού ολοκληρώνεται, συνολικού μήκους περίπου 5 χλμ. δακτυλίου, ικανό να παραλάβει την αυξημένη κυκλοφορία από την οδό Αθηνών και ανατολικά έως και οδό Ταυρωπού (προς περιοχή λίμνης Πλαστήρα), λύνοντας τα κυκλοφοριακά προβλήματά της περιοχής. Παρέχεται αυξημένη ασφάλεια στο χρήστη της οδού, ενώ με το παράπλευρο δίκτυο που κατασκευάστηκε επιτυγχάνεται η σύνδεση των περιοχών που διέρχεται η Περιφερειακή Οδός με το κέντρο της πόλης της Καρδίτσας αλλά και η αναβάθμισή τους.
Επισημαίνεται, ότι συνεχίζονται οι εργασίες για την ολοκλήρωση και του παράπλευρου οδικού δικτύου μέχρι την συμβατική περαίωση του έργου (30-06-2016). Η καθυστέρηση ολοκλήρωσης του παράπλευρου δικτύου οφείλεται στην άρνηση ιδιοκτητών να αποδώσουν τα ακίνητα τους παρόλη τη διαδικασία των επιτάξεων με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα στην ομαλή λειτουργία των επιχειρήσεων της περιοχής.
Επίσης τονίζεται ότι ο Δακτύλιος της Καρδίτσας φέρνει αλλαγή στις κυκλοφοριακές συνήθειες της περιοχής αλλά πρέπει να δεχτούμε ότι κάθε σύγχρονη πόλη έχει Δακτύλιο και πλεονεκτήματα αυτού είναι ότι αποφορτίζει κυκλοφορικά το κέντρο της πόλης, γίνεται γρηγορότερα μετακίνηση των προϊόντων ενώ σημαντικό είναι ότι αναπτύσσεται και η περιοχή γύρω από αυτόν. Φορέας υλοποίησης του έργου ήταν η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Θεσσαλίας.
Παρόντες κατά την παράδοση του έργου ήταν ακόμα ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης κ. Κώστας Νούσιος και ο εντεταλμένος σύμβουλος κ. Ορέστης Ψαχούλας.
Ο κ. Κ. Αγοραστός επεσήμανε ότι πρόκειται για ένα έργο που αποσυμφορεί κυκλοφοριακά το κέντρο της πόλης μέσω ενός ασφαλούς δικτύου κύριας οδού και παράπλευρων δρόμων. Παράλληλα επεσήμανε ότι το έργο στήριξε θέσεις εργασίας και έδωσε χρήμα στην τοπική οικονομία και κοινωνία. «Κατασκευάστηκαν 3 χλμ κύριας οδού 8χλμ παραδρόμων, 6 ισόπεδου κόμβοι και νησίδα ασφαλείας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας.
Από την πλευρά του ο αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας κ. Βασίλης Τσιάκος υπογράμμισε: « Πρόκειται για ένα έργο πνοής για την πόλη της Καρδίτσας. Πλέον τα διερχόμενα οχήματα αποφεύγουν το κέντρο της πόλης και μέσω του σύγχρονου αυτού δρόμου μεταβαίνουν γρηγορότερα στον προορισμό τους».
Με την εργολαβία αυτή ολοκληρώθηκε αρτηρία στο τμήμα από Ι/Κ Φαναρίου έως Ι/Κ Αγ. Βησσαρίου μήκους 3 χλμ., με το παράπλευρο δίκτυο και τις απαιτούμενες οδικές συνδέσεις με το υφιστάμενο δίκτυο, συνολικού μήκους περίπου 8 χλμ. Στο τμήμα αυτό περιλαμβάνεται η ολοκλήρωση των έξι (6) ηλεκτροφωτισμένων και σηματοδοτούμενων κόμβων Φαναρίου, Αγ. Σεραφείμ, Τεμπονέρα, Τρικάλων, του κόμβου στην Χ.Θ. 3+800 και του κόμβου Αγ. Βησσαρίου.
Η αρτηρία έχει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση με διαχωριστική κεντρική νησίδα, ενώ σε όλο το μήκος της αρτηρίας τοποθετήθηκαν μονόπλευρα στηθαία ασφαλείας, στην κεντρική νησίδα και στα ερείσματα καθώς και στις παράπλευρες οδούς σε διακεκριμένα σημεία για την ασφάλεια των χρηστών της.
Με την παρούσα εργολαβία και σε συνδυασμό με το τμήμα από Ι/Κ Φαναρίου έως Ι/Κ Ταυρωπού ολοκληρώνεται, συνολικού μήκους περίπου 5 χλμ. δακτυλίου, ικανό να παραλάβει την αυξημένη κυκλοφορία από την οδό Αθηνών και ανατολικά έως και οδό Ταυρωπού (προς περιοχή λίμνης Πλαστήρα), λύνοντας τα κυκλοφοριακά προβλήματά της περιοχής. Παρέχεται αυξημένη ασφάλεια στο χρήστη της οδού, ενώ με το παράπλευρο δίκτυο που κατασκευάστηκε επιτυγχάνεται η σύνδεση των περιοχών που διέρχεται η Περιφερειακή Οδός με το κέντρο της πόλης της Καρδίτσας αλλά και η αναβάθμισή τους.
Επισημαίνεται, ότι συνεχίζονται οι εργασίες για την ολοκλήρωση και του παράπλευρου οδικού δικτύου μέχρι την συμβατική περαίωση του έργου (30-06-2016). Η καθυστέρηση ολοκλήρωσης του παράπλευρου δικτύου οφείλεται στην άρνηση ιδιοκτητών να αποδώσουν τα ακίνητα τους παρόλη τη διαδικασία των επιτάξεων με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα στην ομαλή λειτουργία των επιχειρήσεων της περιοχής.
Επίσης τονίζεται ότι ο Δακτύλιος της Καρδίτσας φέρνει αλλαγή στις κυκλοφοριακές συνήθειες της περιοχής αλλά πρέπει να δεχτούμε ότι κάθε σύγχρονη πόλη έχει Δακτύλιο και πλεονεκτήματα αυτού είναι ότι αποφορτίζει κυκλοφορικά το κέντρο της πόλης, γίνεται γρηγορότερα μετακίνηση των προϊόντων ενώ σημαντικό είναι ότι αναπτύσσεται και η περιοχή γύρω από αυτόν. Φορέας υλοποίησης του έργου ήταν η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Θεσσαλίας.
Παρόντες κατά την παράδοση του έργου ήταν ακόμα ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης κ. Κώστας Νούσιος και ο εντεταλμένος σύμβουλος κ. Ορέστης Ψαχούλας.
Βαθμολογήστε το άρθρο:
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια