Αθλητικά - 2 μήνες 1 εβδομάδα πιο πριν
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΗΣ Ν.Δ. ΚΩΝ/ΝΟ ΤΣΙΑΡΑ
Υποβλήθηκε στις Σάβ, 14/02/2015 - 12:58.
Εκτυπώσιμη μορφή
Αντιπροσωπεία του Δ.Σ της ΕΛΜΕ Καρδίτσας, επισκέφτηκε την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου τον βουλευτή της ΝΔ Τσιάρα Κων/νο προκειμένου να θέσει κάποια αιτήματα που είναι σημαντικά και επίκαιρα .
Τα θέματα σχετίζονται με
Ζητήθηκε η προώθηση αυτών των αιτημάτων, ενώ επακολούθησε και συζήτηση και για άλλα θέματα που αφορούν τους εκπ/κούς και την Παιδεία. Αναπτύχθηκαν σκέψεις και προβληματισμοί, όπου φάνηκε να υπάρχει συμφωνία σε μέρος των αιτημάτων, ενώ επισημάνθηκε πως η κατάργηση της τράπεζας θεμάτων και η επιστροφή των εκπαιδευτικών που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα ήδη έχουν ανακοινωθεί και επίσημα από τη νέα κυβέρνηση. Διατυπώθηκε η εκτίμηση πως δεν θα υπάρξουν αυξήσεις στους μισθούς, λόγω δημοσιονομικής στενότητας και εκφράστηκε διαφωνία στο θέμα της κατάργησης όλου του θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης.
Τα θέματα σχετίζονται με
- Την άμεση επιστροφή των εκπαιδευτικών της Τεχνικής Εκπαίδευσης, που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα, στα σχολεία τους
- Την κατάργηση όλου του πειθαρχικού νομοθετικού πλέγματος (ν. 4057/12, ν. 4093/12 κ.λπ.) που υπονομεύει τη δημοκρατική λειτουργία της εκπαίδευσης. Ενδεικτική του πνεύματος των νόμων είναι και η διάταξη που ορίζει ως αδίκημα την «αναξιοπρεπή ή ανάρμοστη ή ανάξια για υπάλληλο συμπεριφορά εντός ή εκτός υπηρεσίας». Με βάση αυτό το νόμο παραπέμφθηκαν εκπ/κοί στο πειθαρχικό ή σε δίκη γιατί συμμετείχαν σε διαδηλώσεις ή γιατί ασκούσαν τα καθήκοντά τους σε υπηρεσιακά συμβούλια , ή ακόμα και για προσωπικές, κοινωνικές ή οικονομικές διαφορές
- Την Κατάργηση του Π.Δ 152/13 και των νόμων ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν. 3848/10, ν. 3679/10 που αφορούν την λεγόμενη αξιολόγηση. Ενώ βρισκόμαστε στη μέση της εφαρμογής τους, δημιούργησαν ένα κλίμα φόβου και διατάραξης των σχέσεων στα σχολεία.Η εκπαίδευση είναι ένας χώρος που υπάρχουν κανόνες αλλά δεν μπορεί να είναι κυρίαρχος ο φόβος και η τιμωρία, είτε αφορά τον μαθητή ή τον εκπαιδευτικό.
- Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη των εκπ/κών διότι υπάρχει καθήλωση από το 2011. Ιδιαίτερη μέριμνα πρέπει να ληφθεί για τους νεοδιορισθέντες που υπηρετούν σε απομακρυσμένα μέρη και η επιβίωσή τους είναι στα όρια.
- Την κατάργηση άμεσα της τράπεζας θεμάτων , που οδήγησε τους μαθητές σε άγχος και αγωνία, αύξηση της παραπαιδείας, ενώ ήταν σίγουρο ότι θα οδηγούσε και σε μεγάλη μαθητική διαρροή.
- Την επανεξέταση από μηδενική βάση του θέματος των μετατάξεων (στην Πρωτοβάθμια και σε θέσεις διοικητικών) με επεξεργασία από την αρχή τόσο του νομικού πλαισίου, όσο και των υπαρχουσών αιτήσεων.
Ζητήθηκε η προώθηση αυτών των αιτημάτων, ενώ επακολούθησε και συζήτηση και για άλλα θέματα που αφορούν τους εκπ/κούς και την Παιδεία. Αναπτύχθηκαν σκέψεις και προβληματισμοί, όπου φάνηκε να υπάρχει συμφωνία σε μέρος των αιτημάτων, ενώ επισημάνθηκε πως η κατάργηση της τράπεζας θεμάτων και η επιστροφή των εκπαιδευτικών που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα ήδη έχουν ανακοινωθεί και επίσημα από τη νέα κυβέρνηση. Διατυπώθηκε η εκτίμηση πως δεν θα υπάρξουν αυξήσεις στους μισθούς, λόγω δημοσιονομικής στενότητας και εκφράστηκε διαφωνία στο θέμα της κατάργησης όλου του θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης.
Βαθμολογήστε το άρθρο:
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια