Αθλητικά - 2 μήνες 1 εβδομάδα πιο πριν
OIKONOMIKO TO CITROEN C3 1.4 HDI 70 ΙΠΠΩΝ
Υποβλήθηκε στις Τρί, 10/12/2013 - 11:53.
Εκτυπώσιμη μορφή
Η Citroen διαθέτει στη γκάμα της μερικούς από τους πιο αξιόλογους πετρελαιοκινητήρες της αγοράς. Στην Ελλάδα εφαρμόζεται το προωθητικό πρόγραμμα Diesel Now, το οποίο σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση καθορίζει ειδικές τιμές για μερικά μοντέλα με κινητήρες ντίζελ. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, σε μερικές πετρελαιοκίνητες εκδόσεις οι τιμές πώλησης είναι μικρότερες σε σχέση με εκείνες των βενζινοκίνητων.
Στη βάση της πετρελαιοκίνητης γκάμας του ανανεωμένου Citroen C3 βρίσκεται ο κινητήρας ντίζελ 1.4 HDi, ο οποίος σύμφωνα με τον κατασκευαστή, έχει μέση κατανάλωση μόλις 3,8 λίτρα/100χλμ.. Επίσης λόγω των χαμηλών εκπομπών CO2(99γραμ.C02/χλμ) δεν επιβαρύνεται στην Ελλάδα με τέλη κυκλοφορίας.
Αυτός ο κινητήρας ντίζελ 1.4 HDi αποδίδει ισχύ 70 ίππων και επιπλέον προσφέρει υψηλή ροπή 16,4 χλγμ.
Σημειώνεται ότι ένα από τα ισχυρότερα σημεία των κινητήρων ντίζελ λόγω της λειτουργίας τους, είναι τα υψηλά ποσά ροπής τα οποία αποδίδονται από την χαμηλή κλίμακα των στροφών λειτουργίας του κινητήρα. Ουσιαστικά με το πάτημα του γκαζιού εμφανίζεται η ευεργετική επίδραση της ροπής.
Το τυπικό τεστ επιτάχυνσης από τα 0 έως τα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 13,5΄΄ ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 163 χλμ./ώρα. Οι χαμηλές εκπομπές του CO2, που όπως προαναφέρθηκε είναι 99γραμ./χλμ., δίνουν την δυνατότητα στο γαλλικό supermini να κυκλοφορεί καθημερινά στον πράσινο δακτύλιο. Υπενθυμίζεται ότι στον πράσινο δακτύλιο κυκλοφορούν καθημερινά τα αυτοκίνητα που έχουν εκπομπές CO2 κάτω από τα 140γραμ./χλμ.
Αρχική τιμή με το βασικό επίπεδο εξοπλισμού 11.290 ευρώ, συμπεριλαμβάνονται η προσφορά και το όφελος της απόσυρσης.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι όμως διαθέσιμος και με το πρόσθετο μικρό-υβριδικό σύστημα e-HDi που σε συνδυασμό με το αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο, εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση ακόμα και στις δύσκολες κυκλοφοριακές συνθήκες. Ανακοινώθηκε ότι με3,6 λίτρα καλύπτει 100χλμ. στην πόλη, ενώ με 3,4 λίτρα κάνει 100χλμ. στον τυποποιημένο μεικτό κύκλο.
Οι εκπομπές CO2 είναι ακόμη πιο κάτω σε σχέση με την αρχική έκδοση. Όπως ανακοινώθηκε περιορίστηκε στα 87γραμ./χλμ. όποτε και αυτή η έκδοση δεν επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας και βέβαια κυκλοφορεί καθημερινά στον πράσινο δακτύλιο. Η αρχική τιμή αυτής της βασικής έκδοσης με το πρόσθετο μικρό-υβριδικό σύστημα e-HDi και αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο είναι 13.390 ευρώ, συμπεριλαμβάνονται η προσφορά και το όφελος της απόσυρσης.
Το ανανεωμένο Citroen C3 διατίθεται και με κινητήρα 1.6 e-HDi που πέρα από την υψηλότερη απόδοση προσφέρει και χαμηλή κατανάλωση εκτός πόλης, μόλις 3,1 λίτρα/100χλμ. (3,5λίτρα/100χλμ. μέση κατανάλωση). Από 13.690 ευρώ, συμπεριλαμβάνονται η προσφορά και το όφελος της απόσυρσης.
Στη βάση της πετρελαιοκίνητης γκάμας του ανανεωμένου Citroen C3 βρίσκεται ο κινητήρας ντίζελ 1.4 HDi, ο οποίος σύμφωνα με τον κατασκευαστή, έχει μέση κατανάλωση μόλις 3,8 λίτρα/100χλμ.. Επίσης λόγω των χαμηλών εκπομπών CO2(99γραμ.C02/χλμ) δεν επιβαρύνεται στην Ελλάδα με τέλη κυκλοφορίας.
Αυτός ο κινητήρας ντίζελ 1.4 HDi αποδίδει ισχύ 70 ίππων και επιπλέον προσφέρει υψηλή ροπή 16,4 χλγμ.
Σημειώνεται ότι ένα από τα ισχυρότερα σημεία των κινητήρων ντίζελ λόγω της λειτουργίας τους, είναι τα υψηλά ποσά ροπής τα οποία αποδίδονται από την χαμηλή κλίμακα των στροφών λειτουργίας του κινητήρα. Ουσιαστικά με το πάτημα του γκαζιού εμφανίζεται η ευεργετική επίδραση της ροπής.
Το τυπικό τεστ επιτάχυνσης από τα 0 έως τα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 13,5΄΄ ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 163 χλμ./ώρα. Οι χαμηλές εκπομπές του CO2, που όπως προαναφέρθηκε είναι 99γραμ./χλμ., δίνουν την δυνατότητα στο γαλλικό supermini να κυκλοφορεί καθημερινά στον πράσινο δακτύλιο. Υπενθυμίζεται ότι στον πράσινο δακτύλιο κυκλοφορούν καθημερινά τα αυτοκίνητα που έχουν εκπομπές CO2 κάτω από τα 140γραμ./χλμ.
Αρχική τιμή με το βασικό επίπεδο εξοπλισμού 11.290 ευρώ, συμπεριλαμβάνονται η προσφορά και το όφελος της απόσυρσης.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι όμως διαθέσιμος και με το πρόσθετο μικρό-υβριδικό σύστημα e-HDi που σε συνδυασμό με το αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο, εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση ακόμα και στις δύσκολες κυκλοφοριακές συνθήκες. Ανακοινώθηκε ότι με3,6 λίτρα καλύπτει 100χλμ. στην πόλη, ενώ με 3,4 λίτρα κάνει 100χλμ. στον τυποποιημένο μεικτό κύκλο.
Οι εκπομπές CO2 είναι ακόμη πιο κάτω σε σχέση με την αρχική έκδοση. Όπως ανακοινώθηκε περιορίστηκε στα 87γραμ./χλμ. όποτε και αυτή η έκδοση δεν επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας και βέβαια κυκλοφορεί καθημερινά στον πράσινο δακτύλιο. Η αρχική τιμή αυτής της βασικής έκδοσης με το πρόσθετο μικρό-υβριδικό σύστημα e-HDi και αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο είναι 13.390 ευρώ, συμπεριλαμβάνονται η προσφορά και το όφελος της απόσυρσης.
Το ανανεωμένο Citroen C3 διατίθεται και με κινητήρα 1.6 e-HDi που πέρα από την υψηλότερη απόδοση προσφέρει και χαμηλή κατανάλωση εκτός πόλης, μόλις 3,1 λίτρα/100χλμ. (3,5λίτρα/100χλμ. μέση κατανάλωση). Από 13.690 ευρώ, συμπεριλαμβάνονται η προσφορά και το όφελος της απόσυρσης.
Βαθμολογήστε το άρθρο:
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια