Αθλητικά - 2 μήνες 1 εβδομάδα πιο πριν
SUV ΤΗΣ Mitsubishi
Υποβλήθηκε στις Τρί, 11/03/2014 - 12:25.
Εκτυπώσιμη μορφή
Η Mitsubishi εδώ και σχεδόν επτά δεκαετίες έχει δημιουργήσει την δική της σχολή στα τετρακίνητα SUV. H ιαπωνική μάρκα κατασκεύασε μερικά από τα ικανότερα τετρακίνητα αυτοκίνητα ελεύθερου χρόνου τα οποία εκτός των άλλων διακρίνονται και για τη αντοχή τους.
Στην 84η Διεθνή Έκθεση της Γενεύης (6-16 Μαρτίου), η Mitsubishi έκανε την πρώτη ευρωπαϊκή εμφάνιση του Concept GC-PHEV. Μιας μελέτης η οποία συνδυάζει την τελευταία τεχνολογία 4WD με τις χαμηλές περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Είναι ο προάγγελος της επόμενης γενιάς του μεγάλου SUV με μόνιμη τετρακίνηση (full-time 4WD) το οποίο εφοδιάζεται με ένα προηγμένο plug-in υβριδικό, ηλεκτρικό σύστημα κίνησης (PHEV).
Η σχεδίαση του Concept GC-PHEV αποπνέει ασφάλεια λόγω στιβαρού αμαξώματος. Το εξωτερικό στυλ συνδυάζει μυώδεις επιφάνειες με έντονες ακμές. Με τα φώτα ημέρας τοποθετημένα ψηλά για μέγιστη ορατότητα, προβολείς μέσα στον προφυλακτήρα, επικλινή μάσκα και μεγάλη προστατευτική ποδιά, το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου εμφανίζεται δυναμικό και επιβλητικό.
Ενσωματωμένη στο φαρδύ προφυλακτήρα, η μεγάλη πίσω πόρτα συνδυάζει σύγχρονη εμφάνιση με αξιοσημείωτη λειτουργικότητα ενώ η προς τα πίσω ορατότητα έχει βελτιωθεί με τη χρήση σταθερών πίσω παραθύρων. Στο σχεδιασμό του αμαξώματος χρησιμοποιήθηκε επίσης ένας συνδυασμός στοιχείων που βελτιώνουν την αεροδυναμική, όπως ενεργές γρίλιες στη μάσκα για καλύτερη ψύξη του κινητήρα, ενώ η απουσία των κολόνων Β επιτείνει την αίσθηση ευρυχωρίας, άνεσης και ελευθερίας.
Το Concept GC-PHEV χρησιμοποιεί ένα plug-in υβριδικό, ηλεκτρικό σύστημα κίνησης ώστε να προσφέρει τη δυναμική, οδηγική εμπειρία που υπόσχεται ένα μεγάλο SUV και ελάχιστες περιβαλλοντικές επιπτώσεις, αναφέρεται στην ανακοίνωση. Το σύστημα κίνησης PHEV αποτελείται από ένα 3.0 V6 υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα MIVEC, ένα συμπλέκτη, 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, ένα ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ και μία μπαταρία υψηλής χωρητικότητας - η τελευταία τοποθετείται κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών για καλύτερη κατανομή βάρους εμπρός/πίσω.
Το νέο σύστημα PHEV αλλάζει αυτόματα μεταξύ ηλεκτροκίνησης με EV Mode και υβριδικού προγράμματος Hybrid Mode ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας και άλλους παράγοντες, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Η υψηλής χωρητικότητας μπαταρία μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν εξωτερική πηγή ισχύος. Η παροχή 100V AC μπορεί να προσφέρει μέχρι 1500 watt ηλεκτρικής ισχύος, ιδανική για τροφοδοσία εξοπλισμού σε κατασκήνωση ή υπαίθριες δραστηριότητες αλλά και να αποτελέσει πηγή ηλεκτρικής ενέργειας έκτακτης ανάγκης για οικιακές συσκευές. Το σύστημα προσφέρει το αντίστοιχο της ημερήσιας κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας για ένα μέσο νοικοκυριό μόνο από τη μπαταρία και για μάξιμουμ μέχρι 13 ημέρες όταν ο κινητήρας χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της μπαταρίας.
Το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης περιλαμβάνει ένα πίσω διαφορικό, ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ένα ακόμα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στο κέντρο και μονάδα ενεργού ελέγχου περιστροφής αμαξώματος πίσω. Η τελευταία χρησιμοποιεί ροπή από τον ηλεκτροκινητήρα για να ελέγχει με ακρίβεια την κατανομή της ροπής σε κάθε πίσω τροχό, αναφέρεται στην ανακοίνωση .
Το Concept GC-PHEV εφοδιάζεται με προηγμένη τεχνολογία επικοινωνίας αυτοκινήτου που χρησιμοποιεί συστήματα πληροφορικής επόμενης γενιάς. Συνδεδεμένο σε ένα δίκτυο δεδομένων οχήματος, το σύστημα επικοινωνίας αυτοκινήτου ανεβάζει πληροφορίες για την κατάσταση του οχήματος σε πραγματικό χρόνο και τις συνδέει με τα κυκλοφοριακά δεδομένα της περιοχής, σήματα και άλλες πληροφορίες για να συμβουλεύσει τον οδηγό με ποιο τρόπο να οδηγεί οικονομικότερα.
Το σύστημα προσφέρει επίσης ένα σύστημα έγκαιρης ανίχνευσης βλαβών και δυσλειτουργιών, που ενημερώνει τον οδηγό για την ανάγκη επισκευών ή σέρβις, καθώς και μια λειτουργία αναφοράς εκτίμησης ζημιάς λόγω ατυχήματος που περιλαμβάνει και σύνδεση με υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης και ασφάλειας.
Στην 84η Διεθνή Έκθεση της Γενεύης (6-16 Μαρτίου), η Mitsubishi έκανε την πρώτη ευρωπαϊκή εμφάνιση του Concept GC-PHEV. Μιας μελέτης η οποία συνδυάζει την τελευταία τεχνολογία 4WD με τις χαμηλές περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Είναι ο προάγγελος της επόμενης γενιάς του μεγάλου SUV με μόνιμη τετρακίνηση (full-time 4WD) το οποίο εφοδιάζεται με ένα προηγμένο plug-in υβριδικό, ηλεκτρικό σύστημα κίνησης (PHEV).
Η σχεδίαση του Concept GC-PHEV αποπνέει ασφάλεια λόγω στιβαρού αμαξώματος. Το εξωτερικό στυλ συνδυάζει μυώδεις επιφάνειες με έντονες ακμές. Με τα φώτα ημέρας τοποθετημένα ψηλά για μέγιστη ορατότητα, προβολείς μέσα στον προφυλακτήρα, επικλινή μάσκα και μεγάλη προστατευτική ποδιά, το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου εμφανίζεται δυναμικό και επιβλητικό.
Ενσωματωμένη στο φαρδύ προφυλακτήρα, η μεγάλη πίσω πόρτα συνδυάζει σύγχρονη εμφάνιση με αξιοσημείωτη λειτουργικότητα ενώ η προς τα πίσω ορατότητα έχει βελτιωθεί με τη χρήση σταθερών πίσω παραθύρων. Στο σχεδιασμό του αμαξώματος χρησιμοποιήθηκε επίσης ένας συνδυασμός στοιχείων που βελτιώνουν την αεροδυναμική, όπως ενεργές γρίλιες στη μάσκα για καλύτερη ψύξη του κινητήρα, ενώ η απουσία των κολόνων Β επιτείνει την αίσθηση ευρυχωρίας, άνεσης και ελευθερίας.
Το Concept GC-PHEV χρησιμοποιεί ένα plug-in υβριδικό, ηλεκτρικό σύστημα κίνησης ώστε να προσφέρει τη δυναμική, οδηγική εμπειρία που υπόσχεται ένα μεγάλο SUV και ελάχιστες περιβαλλοντικές επιπτώσεις, αναφέρεται στην ανακοίνωση. Το σύστημα κίνησης PHEV αποτελείται από ένα 3.0 V6 υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα MIVEC, ένα συμπλέκτη, 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, ένα ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ και μία μπαταρία υψηλής χωρητικότητας - η τελευταία τοποθετείται κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών για καλύτερη κατανομή βάρους εμπρός/πίσω.
Το νέο σύστημα PHEV αλλάζει αυτόματα μεταξύ ηλεκτροκίνησης με EV Mode και υβριδικού προγράμματος Hybrid Mode ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας και άλλους παράγοντες, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Η υψηλής χωρητικότητας μπαταρία μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν εξωτερική πηγή ισχύος. Η παροχή 100V AC μπορεί να προσφέρει μέχρι 1500 watt ηλεκτρικής ισχύος, ιδανική για τροφοδοσία εξοπλισμού σε κατασκήνωση ή υπαίθριες δραστηριότητες αλλά και να αποτελέσει πηγή ηλεκτρικής ενέργειας έκτακτης ανάγκης για οικιακές συσκευές. Το σύστημα προσφέρει το αντίστοιχο της ημερήσιας κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας για ένα μέσο νοικοκυριό μόνο από τη μπαταρία και για μάξιμουμ μέχρι 13 ημέρες όταν ο κινητήρας χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της μπαταρίας.
Το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης περιλαμβάνει ένα πίσω διαφορικό, ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ένα ακόμα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στο κέντρο και μονάδα ενεργού ελέγχου περιστροφής αμαξώματος πίσω. Η τελευταία χρησιμοποιεί ροπή από τον ηλεκτροκινητήρα για να ελέγχει με ακρίβεια την κατανομή της ροπής σε κάθε πίσω τροχό, αναφέρεται στην ανακοίνωση .
Το Concept GC-PHEV εφοδιάζεται με προηγμένη τεχνολογία επικοινωνίας αυτοκινήτου που χρησιμοποιεί συστήματα πληροφορικής επόμενης γενιάς. Συνδεδεμένο σε ένα δίκτυο δεδομένων οχήματος, το σύστημα επικοινωνίας αυτοκινήτου ανεβάζει πληροφορίες για την κατάσταση του οχήματος σε πραγματικό χρόνο και τις συνδέει με τα κυκλοφοριακά δεδομένα της περιοχής, σήματα και άλλες πληροφορίες για να συμβουλεύσει τον οδηγό με ποιο τρόπο να οδηγεί οικονομικότερα.
Το σύστημα προσφέρει επίσης ένα σύστημα έγκαιρης ανίχνευσης βλαβών και δυσλειτουργιών, που ενημερώνει τον οδηγό για την ανάγκη επισκευών ή σέρβις, καθώς και μια λειτουργία αναφοράς εκτίμησης ζημιάς λόγω ατυχήματος που περιλαμβάνει και σύνδεση με υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης και ασφάλειας.
Βαθμολογήστε το άρθρο:
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια