Αθλητικά - 2 μήνες 2 ημέρες πιο πριν
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΕΠΑΛ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΟΦΑΔΩΝ
Υποβλήθηκε στις Τρί, 01/10/2013 - 11:19.
Εκτυπώσιμη μορφή
Ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Μιχαλάκης με ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή στις 7 Αυγούστου « Σχετικά με την εύρυθμη λειτουργία του ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής και την ίδρυση Ειδικού ΕΠΑΛ στους Σοφάδες Καρδίτσας» έθετε το θέμα της έγκαιρης κι επαρκούς στελέχωσης του λειτουργούντος σχολείου με το απαιτούμενο εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό, ώστε να εξασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία του και να αποφευχθούν τα περσινά προβλήματα με τα διδακτικά κενά που ταλαιπώρησαν μαθητές, γονείς κι εκπαιδευτικούς. Ταυτόχρονα με την ερώτησή του ο Βουλευτής επανέρχονταν και στο θέμα της ίδρυσης Ειδικού ΕΠΑΛ στους Σοφάδες. Το θέμα το είχε ήδη θέσει μαζί με συναδέλφους του και με την με αριθμό 9975/18-04-2013 ερώτησή του στη Βουλή. Τονίζοντας τώρα την επιτακτικότητα του θέματος με δεδομένο την πρόσφατη αποφοίτηση μαθητών από την Α΄ εκπαιδευτική βαθμίδα Ειδικής Αγωγής ο κ. Μιχαλάκης επισήμαινε στην ερώτησή του ότι οι μαθητές που αποφοίτησαν αδυνατούν να συνεχίσουν τη φοίτησή τους – στον τόπο τους- στη Β΄ εκπαιδευτική βαθμίδα απολαμβάνοντας του δικαιώματός τους στην Παιδεία, όπως το Σύνταγμα, ο νόμος και οι διεθνείς συμβάσεις ορίζουν, εάν δεν αποφασιστεί η ίδρυση του σχολείου.
Δυστυχώς επί του θέματος κωφεύει ο Υπουργός Παιδείας παρά το γεγονός ότι από τη διατύπωση του αρχικού αιτήματος, στο οποίο συνηγορούν όλοι οι αρμόδιοι φορείς (Σύλλογος προσωπικού ΤΕΕ Ε.Α. Σοφάδων, Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων παιδιών με ειδικές ανάγκες, ΚΕΔΥΥ, Δ/νση Β/θμιας, Δημοτικό συμβούλιο Σοφάδων, Περιφερειακή Δ/νση Θεσσαλίας) παρήλθαν ήδη 15 μήνες, ενώ δεν προκύπτει ούτε επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού από την υλοποίηση του. Σε απάντηση της ερώτησης ( επισυνάπτεται το κείμενο της απάντησης) ο Υφυπουργός κ. Κεδίκογλου υπεκφεύγει του θέματος παραθέτοντας απλώς γενικόλογα στοιχεία που αφορούν την πρόσληψη αναπληρωτών για την Ε.Α μέσω προγράμματος ΕΣΠΑ. Αφήνει έτσι τους ενδιαφερόμενους μαθητές να παραμένουν σπίτια τους, ενώ το σχολικό έτος έχει ήδη ξεκινήσει κι αποδεικνύει πόσο υποκριτική είναι η στάση του Υπουργείου που διατείνεται ότι μεριμνά για την αντιμετώπιση προβλημάτων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση τοποθετώντας τη μέριμνα αυτή στην υψηλότερη βαθμίδα στην κλίμακα ιεράρχησης προτεραιοτήτων του ( απάντηση 65469/ΙΗ/15-05-2013 Υπουργείου στην ερώτηση 9975/19-04-2013), ωστόσο δεν το πράττει.
Μια πολιτισμένη κοινωνία δεν επιτρέπεται να υποβιβάζει τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία στη μόρφωση και την κοινωνική και επαγγελματική ένταξη στερώντάς τους τη δυνατότητα να αναπτύξουν την προσωπικότητά τους και να καταστούν κατά το δυνατόν ικανοί για αυτόνομη συμμετοχή στην οικογενειακή, επαγγελματική και κοινωνική ζωή.
Δυστυχώς επί του θέματος κωφεύει ο Υπουργός Παιδείας παρά το γεγονός ότι από τη διατύπωση του αρχικού αιτήματος, στο οποίο συνηγορούν όλοι οι αρμόδιοι φορείς (Σύλλογος προσωπικού ΤΕΕ Ε.Α. Σοφάδων, Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων παιδιών με ειδικές ανάγκες, ΚΕΔΥΥ, Δ/νση Β/θμιας, Δημοτικό συμβούλιο Σοφάδων, Περιφερειακή Δ/νση Θεσσαλίας) παρήλθαν ήδη 15 μήνες, ενώ δεν προκύπτει ούτε επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού από την υλοποίηση του. Σε απάντηση της ερώτησης ( επισυνάπτεται το κείμενο της απάντησης) ο Υφυπουργός κ. Κεδίκογλου υπεκφεύγει του θέματος παραθέτοντας απλώς γενικόλογα στοιχεία που αφορούν την πρόσληψη αναπληρωτών για την Ε.Α μέσω προγράμματος ΕΣΠΑ. Αφήνει έτσι τους ενδιαφερόμενους μαθητές να παραμένουν σπίτια τους, ενώ το σχολικό έτος έχει ήδη ξεκινήσει κι αποδεικνύει πόσο υποκριτική είναι η στάση του Υπουργείου που διατείνεται ότι μεριμνά για την αντιμετώπιση προβλημάτων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση τοποθετώντας τη μέριμνα αυτή στην υψηλότερη βαθμίδα στην κλίμακα ιεράρχησης προτεραιοτήτων του ( απάντηση 65469/ΙΗ/15-05-2013 Υπουργείου στην ερώτηση 9975/19-04-2013), ωστόσο δεν το πράττει.
Μια πολιτισμένη κοινωνία δεν επιτρέπεται να υποβιβάζει τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία στη μόρφωση και την κοινωνική και επαγγελματική ένταξη στερώντάς τους τη δυνατότητα να αναπτύξουν την προσωπικότητά τους και να καταστούν κατά το δυνατόν ικανοί για αυτόνομη συμμετοχή στην οικογενειακή, επαγγελματική και κοινωνική ζωή.
Βαθμολογήστε το άρθρο:
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια